till slut så...

...om man håller stilen, dvs inte byter stil, så är man inne då och då och nu är det min tur. Ifrån vitaste vitt och in i min värld, har nu pendeln slagit åt andra hållet. Våra mörka trämöbler, orientalsika mönster, reseminnen, ärvda saker, loppisfynd och en palett av färger. Bohemian Chic! Det låter lite snajsigt. Fick jag en inredningskick när jag köpte senaste numret av Allt i Hemmet och lapade in sidorna i Trendspaning 2012. Helt min smak.

Så nu har jag skissat och grunnat på lite vårprojekt, idéer finns det ett virr varr av...nu gäller det att komma till handling också. Har ett litet lager av gamla ting som inte står framme...kan vara dags att byta ut, lägga till, dra i från...jag förstår att maken inte gläds lika mycket åt tänket...än...men han brukar tycka det blir bra tillslut :) Antar att det är något med kvinnors list - eller?

Stilen, färgerna, mönstren...bilder från nätet - Bohemian Chic.



1 Mia:

skriven

Mmmmm, gilla-knappen saknas här, tycker jag ;-))

Ja men så där är det ju, allting kommer tillbaka, tack o lov L

2 carina:

skriven

Nog har jag snöat in på vitt och nött...men jag gillar att man är olika. orientaliskt, bohemiskt och bruna möbler ger en varm skön känsla. Är interiör bilderna från ditt hem....gillar skarpt :)

3 Anna ..tassar in..:

skriven

Det är underbart att ha sin egen stil och hålla linjen ..då mår man som bäst..ditt mustiga hem får mitt att blekna mer än mest..hi hi..och det är ju precis det jag gillar..



Intressant Lajsan..jag är säker på att jag skulle trivas hos dig..och storögt titta mig omkring..medans du skulle bli bländad här..solbrillor på kanske....ha ha..

Kommentera här: