Drömställe



Så var vi då hemma igen, alla damerna som åkte till Toscana för att bo hos Cino, Anders och Kontrad på deras helt makalöst fina ställe, Ankhora i den lilla lilla  byn med omgivningar så man fick nypa sig i armen både en och två gånger för att inse att man upplevde live!







Huset från 1200-talet var i högsta grad charmerande, vi fyllde hela huset och kände oss som familjemedlemmar omedelbart. Anders och Cino är oerhört gästvänliga och personliga och som klippt och skurna för att driva det lilla hotellet.



Vi utforskade närområden i maklig takt. Matlagningskurs med Anders i underbaraste köket. Samling 16.00 och avslut runt 22-tiden och då var vi mer än mätta och belåtna!  Med bl.a Godaste Raviolin ever och underbara viner därtill.



Ja...ett riktigt drömställe och jag skulle vilja åka tillbaka så fort som möjligt. Nu börjar jakten på vit tryffel därnere och vem hade inte velat hitta en sådan guldklimp!! Det får bli nästa gång...får hålla till godo med en pytteliten burk, som självklart är MIL från originalet...men vad gör man inte!?



Klicka på bilden om du vill läsa mer om denna juvel i Toscana. Har du tur kanske dom har en restplats över till dig, innan dom börjar på nya äventyr i Åre till nästa säsong - kan redan nu förstå att det blir en succé!


1 Ninni:

skriven

Åhh jag säger bara Åhhh ser helt bedårande ut..kan tro att ni njöt=)



Kram

2 Anna ....tassar in..:

skriven

Alltså jag fullständigt smälter Lajsan du har minsann hittat livets bästa det ser väl jag det.. Himmelskt...och mer än sagolikt vackert och du dessa pannor i köket får mig att gå igång på alla femton. Tänk att få leka där med traktens godsaker i detta charmiga kök.



Oj jag måste titta igen...vänta...



Åh men hallå ni bara travar iväg där ..så galet härligt det måste ha varit...mmmmm du det skvallrar om värme sol och makalösa stunder..



Jag blir lycklig över sådana bloggfröjder som detta. Kram på sig härliga Anneli shit vilket vackert namn du har.

3 Anna ....tassar in..:

skriven

Aha..då är det tur att man har Iprenmannen med sig när man reser....det låter verkligen fantastiskt med sådan kärleksfull olivolja...mums..



Jag laddar ner Fujis program o sitter i lugn o ro och fixar med mina fotoböcker..superbra kvalité och snabb leverans..



Krya på sig nu ordentligt.

4 Mia:

skriven

Läser, tittar....njuter och kan säga att detta är en drömvärld för mig! Jag förstår verkligen att det måste ha varit en fantastisk upplevelse...wow Lajsan!!

Här sitter jag och ler... L

5 soffie:

skriven

men guuu va vackert vilka otroligt vackra bilder du visar,Hoppas allt är bra med dej har inte kikat in hos dej på jättelänge, kramen

Kommentera här: