Loggat ut...



Idag kom jag hem lite tidigare än vanligt. En vanlig tisdag..men ändå så ovanlig...jag bestämde mig för att logga ut mig själv, bara ta det lugnt, bläddrat i lite tidningar, tänt onormalt (antar jag) många ljus, spelar lugn skön klassisk musik..

Nya kameran låg och väntade på att bli använd, så ljusslingan och lite grönsaker fick modella...undrar hur många som fotar dill...en helt vanlig tisdag...så kan det gå, när man öppnar sina sinnen efter en Loggout :) Halvåttahosmig - torsk, med citron & dill kanske?

1 Mia:

skriven

Skönt.....Jag körde ett tio-timmars pass idag, lika så bra när man ändå är på G... ;-))

Jag gillar ju matbilder, så du får gärna fota mera dill! L

2 Anna ..smyger in:

skriven

Oj du det är vad jag kallar kvalité..ska snart göra som du..logga ut flera dagar..:)



Jag har käkat fisk idag..jag blir alltmer glad i fisk för man mår så bra av det..läckra bilder..frukt o grönt är vackert.

3 Ninni:

skriven

Helt normalt att tända massvis med ljus,samt fota dill=)



Ha en underbar helg..kram

4 diana:

skriven

Vilka vackra bilder.

Kommentera här: