Slowstart



Efter en väl (över) fylld vecka var det dags att duka upp till Halvåttahosmig på fredagkvällen. En lååång härlig middag, där vin och mat togs emot med god aptit, många härliga skratt och jag kom inte i säng förrän i sena timmen....så idag startades dagen i sakta mak. Trots en vitaminboost i frullen, så är inte energin på topp - märkligt...
1 Ninni:

skriven

Ohh så gott det där såg ut=)



Blev sent för mig också..men känner mig trots allt pigg ändå!



Ha en fin helg..kram kram

2 Mostra:

skriven

Inte vara veckan som är (över)full:)! Kunde du doppa skeden utan översvämning? Men läckert ser det ut. Kram och trevlig helg!

3 Anneli:

skriven

ha ha ha...nej...det blev lite välfyllt innan jag var klar för servering:)

4 stina ~maräng~:

skriven

Tack för en härligt trevlig kväll med god mat och dryck! Kram!

5 Anna ..smyger in:

skriven

Jag skulle ge vad som helst för en frukost hos Lajsan på Rävhögen...så läckert så man svimmar..........dunk!!!

6 Mia:

skriven

Märkligt att det kan komma en sån där downperiod, trots en trevlig kväll.... ;-)

Kommentera här: