Nya tider




Jag befinner mig i ett behagligt läge...två arbetsdagar kvar till semester - igen! Väldigt längesedan jag hade delad semester och med årets upplägg tycker jag det varit hur bra som helst.

Första perioden i Grekland runt Midsommar gjorde mig fulladdad med solenergi. Jag har försökt att hålla kvar semesterkänslan med att fylla fritiden med trevligt umgänge, festligheter, goda grillkvällar, skogspromenader och annat smått och gott och nu när tre nya veckor väntar runt hörnet, så är jag liksom beredd :)

Nya tider - nya upplevelser!





1 Anna ..:

skriven

Lajsan vilka bilder..jag smälter fullständigt..



Mmmm jag smakar på dina ord och jag kan säga att dom smakar galet gott..precis så gör jag med fast lite tvärtom..jag jobbar nu med jag lever ändå kvar i sommarkänslan och tar till vara varje minut..



Hela huset är fullt av sommarlediga..storfamiljen är samlad ..nu kommer snart himmel und geplätten oxå..dvs familie Becker från tyska landet hit..hur kul som helst..



Jag önskar dig en härlig tid där runt hörnet..du...det är en kanonsommar iår tycker jag..mycket sol o värme..mycket goa' grillkvällar blir det som du säger..

2 Ninni:

skriven

Mmmm vilka vackra bilder!



Va härligt med ytterligare semester, funkar inget vidare på mitt jobb.

I morrn börjar vardagen igen för mig, men det känns okey, har haft ljuvliga fem veckor.



Kram

3 Margaretha:

skriven

Tjolahopp !!! Här e lilla jag på sällsynt besök...

Jag nästan dånar av dina fantastiska foton.... Helt ljuvliga....fenomenala rent av... :o)

Fortsätt nu att njuta av sommaren....det är långt kvar ännu....

Kram på dig

Margaretha

4 izza:

skriven

Lev Vackert Butiken (www.levvackert.blogspot.com) kommer varje adventshelg i dec anordna stor julmarknad, nu söker vi hantverkare som vill sälja sina alster, boka en helg, några dagar maila [email protected] Det kommer bli en magisk jul hos oss! Missa ej! Det finns en stor camping och ett stort vandrar hem 100 meter från huset så bra övernattningsmöjligheter finns!! KRAM Petra Eriksson o Ingela Broling

Kommentera här: