För ett år sedan....

...hade vi samma vädertyp - strålande sol, gnistrande kallt med med takdropp där solen kom åt mitt på dagen.




Idag har jag varit ute på lång promenad och skakat ner allt det goda från i går :) Vilken trevlig kväll - men som vanligt gick den ju för fort! På Toscanskt vis började vi kvällen med Cava för matsmältningen, fortsatte med en rad goda Italienska viner tillsammans med delikatesser av alla de slag, en hembakt Foccacia som smakade mer än gott....Ja, det var inget som fattades i denna "knyteskväll"




...för att inte tala på desserten...Mama Mia...tusen tack för den Lena! ....och dessertvinet var en fullträff till - Michele Chiarlo - Nivole! Rekommenderas på det varmaste!! Ja och så bestämde vi oss då för det lilla pensionatet, i den lilla lilla byn i hjärtat av Toscana - nu  ska vi bara få flytstolarna beställda i morgon...Finalmente!!

1 Mia:

skriven

Himmel så härligt, Lajsan! Jag längtar redan till ni kommer hem och skriver resereportage! L

2 LissenTo:

skriven

Det här låter mer än bra, rent sagolikt underbart!



Åh vad kul att må gott, surra ochplanera för Italia



Kram Lissen

3 Anna ..susar in..:

skriven

Shit så kul..du är en fena på att ordna o fixa så saker blir gjort..detta kan ju bara bli bra..så är det ju..oj så roligt..

4 Anne-Lee här......:

skriven

Vilken kväll och vilken resa....( en härlig )suck !!!! Vilken helg vi haft....magi ! Ja inte har man fått gjort det man velat, det bästa har gått först...alla barnen har jag haft omkring mig...tätt,tätt!!

5 Anna ..susar in..:

skriven

Jepp jag susar in på tvären o kramar lite på dig så här på den allra kärleksfullaste dagen på heeeeeela året..

Kommentera här: