Feng Shui & Yoga



Häpp!

Då har jag varit på mitt först Yoga pass och är såklart helsåld. Här doftar eteriska oljor och spelas orientalisk musik, medan en stor kopp thé avnjutes så här strax innan sängdax....

Så nu är jag redo för en stycke ledig fredag!!! En traditionell städarfredag ska det minsann bli. Här ska putsas och fejas så Feng Shui får ett ansikte! Jag började med blommor...ha ha ha...jo men då kan jag ju glädjas åt rosor och lavendel tills jag är färdig med resten :) Jag har köpt mig två nya skåp av HemtrevnadsMari vilket resulterade i totalrokad av två andra skåp och en byrå....och där fanns ju en del att plocka ur...oh my god...

Som vanligt är jag  inne på att undrens tid inte är förbi, utan att huset blir ultrafräsch rakt i genom - dream on - men det känns som det var ett tag sedan det fick sig en genomkörare, det är inte mycket med städet under sommartid här ...finns inte på priolistan då...och det MÄRKS!

Ja, ja....det blir bra...och som grädde på det berömda moset, så ska jag belöna mig själv och åka till Karlstad med mina kära symötesladies, hälsa på en emigrant som nyss lämnat lantlivet mot stadspuls....hon meddelade igår, att hon på väg på cykel från Apoteket insåg att Stadt serverade kalla öl på solig terass...så varför inte stanna och inta en sådan frestande pilsner - sagt och gjort :) Underbart tilltag Chris!!

Jo...vart var jag...jo vi ska dit upp hela glada gänget...känner på mig att det blir god mat, fantastiskt umgänge och drivor av gapskratt! Det är också kvällen då vi ska bestämma Grand Tour 2011!!! Kan tänka mig att vi har en handfull guldförslag att välja på!!

Ja...och sedan åter hem i sena kvällen, för att vakna upp i mit UltraFräscha hem...ha ha ha...och så ska jag förbereda en 5 rätters...Italian style...för på lördagkväll blir  det huset fullt av gäster - så trevligt!!





1 hemtrevnadmarie:

skriven

Å, kära nån, hur orkar du???

Det kanske är bäst vi spanar in rullismönster en annan dag??

Annars säger du bara när det passar!

Våra öppenttider är mån 11-17.30

tis-fred 10-17.30 samt lörd 10-13

kraam

2 Carin:

skriven

Spännande med yoga, de har jag aldrig testat.

3 Ninni:

skriven

Ahhh helt underbart...hoppas du fick en trevlig kväll i Karlstad=)



Ha en skööön lördag, kramen

4 Anna ..smyger in:

skriven

Men himmel und geplätten Lajsan har du helt härligt blivit drabbad av ordning & reda-syndromet..så tokgott det måste vara..ha ha..



Oj så pass mycket på programmet..ja då förstår jag att du mår prima och njuter i fulla drag..festligt värre med andra ord..mmm vilken go bild med blomster..



Volare ohhh ohh..jag sjunger for di jeg er glad..volare..oh oh oh ohhhhhh

5 Mia:

skriven

Volaaaare.....tra la...cantaaaare....nynnar på här jag..L

Full fart på Lajsan, ser jag...som vanligt ;-)

Feng Shui, det gillar jag...

6 Margaretha:

skriven

Kan tänka mig att total harmoni nu råder på Foxhill...;o)

Kan riktigt höra lugnet....dvs...ingenting...

Bara känna doften av perfekt placerade blommor och harmoniskt tillfluffade kuddar...hahaha... tar jag i för mycket nu ????

Kram på dig oh du sagolika

Margaretha

Kommentera här: