Galakvällen




Mattan var utrullad....Ladisarna anlände på fredagkvällen och vilken härlig kväll! Glöggtillbehör med alla julens smaker och lite till - vilket knyte!

Många olika glöggsorter är avsmakade med toppbetyg till alla. En flaska kvar, en riktig raritet - Hasselbackens Julglögg med Extra krydda....tack Anna - du är en mästare på hemmapyssel <3





Alla som känner mig,  vet att jag älskar Bling Bling och nu fick jag lägga några nya juveler till Collektionen - mitt i prick! En ståtlig Amaryllis som jag med spänning väntar på ska slå ut i full prakt..mmmm...

Lycka är att ha goda vänner!! Tack damer för underbart sällskap, prat och gapskratt! Och tack för alla fina blommor och presenter. Nu fortsätter helgen efter en låååång sovmorgon, ännu mer julmusik, ljus och gliter.




1 Anna dansar in..:

skriven

Meeeeen himmel så underbart..jag kan höra er..skratta smaka o njuta..klart alla fick toppbetyg..och du..det är livet med vänner..så trevligt o mysigt..

2 Mostra:

skriven

Herre Jösses vad ni gottar er! Ni kan verkligen konsten att njuta av livet. Vilket järnladygäng!!!

Kraaam/Mostra

3 Ninni:

skriven

Ohh bling bling I like=)



Vilket härligt bord, massor med läckerheter, mums!!



Ha en skön första advent.kramen

4 Mia:

skriven

Mmmmm, vilket underbart bord!!!!

Kommentera här: