En ask Dampraliner av bästa kvalité


Då så....då börjar vi närma oss årets mest glittrande veckor - och jag erkänner  - jag är en riktig julnörd!! Skulle kunna gå runt i timmar och pyssla och fixa, men den tiden finns inte i den mängd jag skulle vilja, så då får man hitta genvägar.

Tack och lov har jag listat ut trixet framför allt: Det går att pynta över det ostädade, ja iallafall inte super duper städade.... och vips - klart!! Skulle aldrig ha varit ens tänkbart för 10 - 15 år sedan. Så att man bli klokare med åren - stämmer i allafall på mig i just i DET fallet!

Efter smygglöggandet sedan mitten av oktober... är det nu dax för den STORA GALAPREMIÄREN - ADVENT! och vad kan passa bättre än att inleda den med en ask Dampraliner av bästa sort! Här blir Glöggtapas med enbart LadyStars på fredagens röda matta!

Nu drar vi i gåååååång - höj volymen - håll i hatten - det är hög tid för tempohöjning....


1 Mia:

skriven

Wow, party for flashy ladies....!! L

2 Anna ..dansar in:

skriven

Himmel ....den där låten jag blir alltid såååå glad..ja nu j-klar kör vi Lajsan..ja men du man behöver inte slita ihjäl sig..det blir så fint ändå...



Julen maxad...nu kommer det ...tomtar..ho ho ho..och släden är packad..hör du mig..:)

3 Ulrika:

skriven

Ja, du har rätt.....det blir juligt o fint även om man inte städat ALLT, bara man får fram ljusstakarna o lite tomtar mm....Här blir det oxå glögg, provsmakning av lakritsglögg.

4 Maie:

skriven

Nice, det ska bli så kuuul!

Kommentera här: