Livstecken!

oj oj oj...tiden går och den är liksom fulltecknad i allt möjligt och omöjligt.....just nu håller jag på med homemakeover....på torsdag åker jag på lillsemester med dotter till huvudstaden...det blir konser, hotel och annat morochdottermys!
1 soffie:

skriven

ha det toppen å va mysigt det låter !

2 hemtrevnadmarie:

skriven

Låter mysigt!!

Hälsa A , hon fyllde väl år igår!

kram

3 LissenTo:

skriven

Vad härligt att få lite livstecken från dej.

Homemakeover, vill jag se bilder på sedan :-)

Ha det underbart mor och dotter i helgen!!!!!!



Hos mej är det pirrigt, yngsta dottern åkte in till BB i morse. Inte hört ett ljud ännu.

Jag bor ju så långt bort också, från henne......



Fick nyss Sms, på gång men det dröjer......

4 Synnöve:

skriven

Har saknat dig. Men ibland räcker inte tiden till.

Gotta er i storstaden nu.

Kramen Synnöve.

5 Annelee här....:

skriven

Va härligt att dra Ni två....sånt behövs! Konsert....men vad ska Ni lyssna på? Minns närjag var med Min stora tjej på globen och såg Aqua.....jisses så kul det var! Mest att kolla på dotter....hon var så glad!

Ha en toppen helg Lajsan!

kram Anne-Lee

6 Anna tassar in:

skriven

Mmmm jo men jag förstår att det är mycket nu på Foxhill..men jag blir så glad av bara några ord ska du veta..jag önskar dig o lilla A en galet härlig lillsemester..med en massa skoj..Stockhome på Kungsgatan..är ett hett tips från Anna..Årstiden längst upp på Drottningg. och kanske..en titt i Östermalmshallen..att vimsa runt i Sthlm är häääärligt..vimsa på..:)

7 Ingmarie:

skriven

Håller fullständigt med Anna om Östermalmshallen...bara få gå o lukta o njuta där!

Men har man dottern med sig så brukar det aldrig bli brist på sysselsättning!



Kramen

8 Anna.. tassar in..:

skriven

Men tjena Stockholm...så härligt ni har det..kan tro att ni springer benen av er och bara vill ha mer o mer....aha så färgerna är dom rätta även i huvudstaden då..klart dom tar efter Foxhills trendsättare nr 1..Lajsan regerar överallt..



Spiti...jag googlade just ..oj ja det ser jag ju att det är Lasjanlook på den butiken..kul kul..



Jaaaa men du ta nu vara på alla minutrar och sekunder med lilla A och ha skoj..tokskoj..kram kram på dig på er..



9 Anna.. tassar in..:

skriven

Jag fattar allt Lajsan det gör absolut ingenting..om du är en liten kratta när du knapprar..:)

10 Anna.. tassar in..:

skriven

Hello Stockholm..how are things in det Capitol of Sweden? :)

11 Carina:

skriven

Hmmm..här är en till som nästan blivit osynlig här...händer allt just nu ???

Jo, verkar så på alla plan :/

Men inte så att det är träkiga saker...bara lite mycket :)

12 Ninni:

skriven

Hinner du andas kära Lajsan???



Ha det gott.kramen

13 Anna.. tassar in..:

skriven

Anybody here??? No no no..

14 Margaretha:

skriven

Hemma från Stockholmsmyset ????? Packar väl upp alla väskor med fynden kan jag tänka.... Kanske har ni lite modevisning också ;o)

Kramelikram

Margaretha

15 Anna ..smyger in:

skriven

Men hallåååå....så du är hemma på Hillen igen..mmmm jag förstår att helgen varit underbar och att lilla A fått sitt av det goda storstadslivet..



Men du det är rätt skönt att man slipper bo där..:)

Kommentera här: