Skådebröd!



Alltså - visst blev dom läckra! Dom har stått på bordet hela dagen och snyggat sig. Jag har ätit en halv ska erkännas. Inte det minsta GI-aktiga, men syndigt goda....Men sportiga inslag på lediga dagar tillåter lite syndigt - eller?
1 Ninni:

skriven

Ibland måste man bara få synda lite grann..är övertygad om att dom var jättegoda=)



Kram kram

2 Anna ..tassar in..:

skriven

Oj vilka läckra och rent av eleganta cupcakes..som tagna ur Martha Stewarts bok..ja men det är väl närmast kriminellt att inte smaka på nåt sådant fint..



Du..det är härligt nu när ljuset är tillbaka och vårlökarna tittar upp..jag har tagit fram mina Olivträd..som bara älskar att komma ut i ljuset nu!

3 Anna ..tassar in..:

skriven

Det låter fantastiskt härligt att dra till Sthlm..jag hoppas ni har det great..jag drar snart dit igen..har ju två söner där nu..:)

4 ninni:

skriven

Vi bor på Tri Trang beach strax utanför Patong...vi har det så bra så, kram

5 Eva i Aten:

skriven

Fantastiskt fina!

Har lånat en bild av dig i min blogg idag...hoppas o.k - har satt in en länk till dig.

(Jag är väldigt avundsjuk på något du har...!!!)

♥♥♥

Kommentera här: