Önskvärd Sommar!

Jag satsar på en önskvärd sommar...där vädret inte spelar huvudrollen utan det jag upplever...i nuet....som björnen Baloo sjunger...


Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser - glöm bort bekymmer, sorger och besvär....var nöjd med livet som du lever här...


Nu går bloggen i träda och till er all från mig:

Mindre krav och måsten - njut av en önskvärd sommar!


1 Ninni:

skriven

Ja nu njuter vi ha en skön semester och en glad midsommar..kramen

2 hemtrevnadmarie:

skriven

Jadå, vi lär sitta där fler gånger om det finns intresse....

ha en riktigt trevlig midsommar!

3 Anne-Lee här......:

skriven

Ja men så rätt han sjunger allas vår Baloo.....ha det fint med extra allt ....som bara du kan!!!!

4 LissenTo:

skriven

Njut av sol, värme och sommarledighet.

Önskar dej den bästa semestern i mannaminne!

Kram Lissen

5 Mia:

skriven

Precis så ska det vara, vännen....oavsett väder kan man njuta av dagen som den är...underbart! Kram!!

6 SOFFIE:

skriven

ha en underbar sommar!

7 Anna ..dansar in:

skriven

Kollar bara om Lajsan dokumenterat nåt..men här var det stängt..sommarledigt..simmar väl som bäst..för magistermärket kan jag tro..

8 Anna ..tassar in:

skriven

Men nääääe inte höst redan Lajsan det är nog bara en dag som förirrat sig lite ska du se..snart är sommaren i full blom igen..jag blir så glad att du hittar in på filipendulska även om du inte är aktiv här..du gör mig glad..:)allt gott till dig kram från Annapanna

9 hemtrevnadmarie:

skriven

Hej du, ja länge sedan var det....är här inne ibland och kollar läget....verkar lugnt iallafall, hihi!

Ingen brasskärm för tillfället , jag ska tänka på det...ja logen ja....det har nog maken glömt bort, ska påminna`n.

Ha det gôtt!

10 soffie:

skriven

kikar in och hoppas du haft en toppensommar!

11 Anne-Lee här......:

skriven

Tjolahopp.....nu ska jag dra till jobbet! Snart helg- härligt!!!!

12 Anna.. tassar in....:

skriven

Klackarna i taket Lajsan..din fest verkar bli oemotståndlig..

13 Margaretha:

skriven

Nu du Lajsan är jag på G på bloggen igen....

Kram på dig

Margaretha

14 Anna ..tassar in:

skriven

Jag vill se festen här..hallå..finns det på bild?Alla dina kaffekoppar och kulörta lampor..:)En o annan klack kanske med..

15 Härligheter enligt Erika:

skriven

Kom in till mig när du är tillbaka!!!

Saknar dig!

Kramar Erika

16 hemtrevnadmarie:

skriven

Tack snälla!!

(Hoppas att du inte kände dig tvungen bara)

Önskar att du blir mycket nöjd iallafall, det var den gröna tonen som inte funkade här...annars är de ju superläckra!

kram på dig!

17 Margaretha:

skriven

Men Lajsan...vet du inte vad kamben är....

Det e ju den kammen man kammar mittbenan med !!!! Hahaha...NÄ !!!!!

Det är "korta" spare ribs....lite mer kött på.... Jag kokar dom först en timma med lite röksmak i vattnet...dom blir så möra... Sedan på med glaze och upp på grillen... Himmelskt gott !!!

Kraaaaam

Marba

18 Anna ..tassar in:

skriven

Häpp sommaren är nästan slut..eller njae..inte riktigt..fortsätt du ett tag till med bloggsemester..så kommer det kanske en resumé av den allra bästa av somrar..:)

19 Anna ..:

skriven

Det gleder meg og er morsomt hvis du titter inom filipendulabloggen..:)klem klem fra Anna

20 Anna ..:

skriven

:)häpp Lajsan..tassar in för att kolla upp dig..tur att jag har dig på Fejjan när nu nygamla inte hittat sitt jag på så länge..

Kommentera här: