Jösses...

....jag är helt lost i semesterfeeling här nu...har surfat runt allt för länge...dags att gå och lägga sig....

Den här låten är Thailand för mig....mmmmmmm....In my dreams.....

1 Lissen:

skriven

Att vara i semesterfeeling, måste vara helt perfekt den här tiden på året. Smekande vindar... and no hurry. Vad säger Lajsan om det? Percfect, kan jag tro.



Appropå promenader jag är INTE ett dugg rädd.

Men har respekt för faran.

Ha det så gott! Kram

2 Ninni:

skriven

Ser helt fantastiskt ut...tyvärr så funkar inte ljudet på min dator...får kolla en gång till på den bärbara!



Ha det gott..kramen

3 Mia:

skriven

Gud, vilken känsla!! Härligt Lajsan... L

4 Anne Lee här....:

skriven

Vilken feeling....du och mannen på beachen en ljummen kväll med en läcker drink i näven. Barnen fnittrar omkring Er......

5 Anna ..tassar in:

skriven

Mmmmmm himmelskt det kan bara bli bra..om man får uppleva allt detta.och det får du ju snart..26 dagar..eller hur..

6 britten sa....:

skriven

å så härligt ! ...jag ska också börja räkna ner snart ..men till ett annat hav.......Ha det gott

7 Mostra:

skriven

Visste inte att jag hade luktdator! Eller var det inbillning att jag kände doft av ljummet vatten och fuktig regnskog. Dit vill jag komma någon gång!

8 Margaretha:

skriven

Mmmm...heavenly....

Tänk så gott att ha detta framför sig....jag måste jobba på att skaffa mig en egen "morot"....

Kram på dig "lyllo" ;o)

Margaretha

9 Ninni:

skriven

Vinkar hej då...snart är det din tur också, kramen

10 Anne Lee här....:

skriven

Hemkommen från jobbet ..blivit serverad en riktigt god drink av mannen min. Ikväll blir det slapp i soffan framför idol...jieee så skönt!

Ha en härlig spooky helg...mohaaaa

11 Anna ..tassar in:

skriven

Hello..hoppas du kommit hem...med alla kassarna..står där vid spisen med glaset och bara njuter..visst är det så??? Mmmmm så är det...

12 Mia:

skriven

Hoppas du får en fin lördag, vännen...L Själv ska jag sitta och minnas veckan med ett leende på läpparna...mmmmm...

13 Anna ..tassar in:

skriven

Nu undrar jag var du är..hallåååååå....

Kommentera här: