Barry Whitesippstajm!

Alltså - är det inte bara för ljuvligt nu!

Valborg och det bästa väder man kan önska!!!



Jag har kommit hem från jobbet och gått runt i trädgården och bara tagit in våren....
Humlorna surrar så det hörs på långt håll i lönnarnas blomsterhav.....
Vi är bortbjudna...behöver fixa lite...men först en iskall kaffedrink i solväggen.... med en skvätt
god Cognac som förgyller guldstunden....




Sedan måste jag dansa in helgen till Barry White!  Gör det du med!
Gör kullerbyttor i vitsippsfälten!
Packa Picnickorgarna knökfulla!
Ta en svängom med dig själv, eller med hela gänget!



Trevlig Valborg Vänner!!
1 Anna dansar in:

skriven

Men tjena humlan..va är du ute och surrar så pass redan men konjaken i kaffet..himmel så underbart..här bubblar vi för fullt..sagolika väder du man blir ju tokglad..mmmm kan tro att ni ska vingla iväg neråt byn sedan då..härligt härligt..ha det så bra min goa min härliga min sköna vän...du nu marineras det efter konstens alla regler..ska just göra en honungsglazer oxå..superdupergalethärligtvansinnigtgott!!!

2 Anna dansar in:

skriven

Barry it is..jepp här dansar vi..vi är bäst helt enkelt.. :)

3 Mostra:

skriven

Ser inga blommande lönnar med härligt humlesurr än. Det är ont om dom här och så ligger vi lite efter med våren. Våren förresten! Man skulle kunna tro att man befinner sig i norligase Sverige där vintern övergår direkt i sommar för så fort har det gått. Nästan all snö borta och blommorna kommer slag i slag. Härligt! Kram/Mostra

PS. Kaffedrinken satt fint förstår jag. Jag dreglar! DS

4 Ninni:

skriven

Ohh I Like Barry White!!!



Ja det är såå jäkla underbart ute så man bara bubblar av lycka.



Ha en härligt underbar dag..kramen

5 Mia:

skriven

Dansar mig yr....borde nog inte s(n)urra så där...oooops!!! Det måste bero på din drink...

6 Anna dansar in:

skriven

Mmmmmm Lajsan...man blir fylld av sol av härliga dagar..det är mer än underbart...jag blir så glad att du njuter lika mycket som jag..kraaaaam på dig min goa vän...hälsa alla :)

7 Helena:

skriven

Mmm, härliga bilder.

Inte visste jag att den drinken var en bra kombination, det måste testas.

Ha en trevlig kväll.

8 Mia:

skriven

Svänger väl in här igen, vet du....dansar omkring hela tiden...och surrar...näää snurrar var det!!!

9 Lissen:

skriven

Mmm vad god kaffedrinken låter och sitta där under humlesurr ger nästan sommarkänsla...

Kommentera här: