Stugan - Stranden t.o.r

 
"Dallergräset"..eller Hjärtagräset - som jag kallat det sedan jag var liten, finns på topplistan av Sommarfeeling. På väg ner till badplatsen finns många fina gräs nu. Gillar att stanna till och fånga ögonblicket. Igår var hela systerkvarteten på plats och kusinerna så när som på en. En solig fin kväll och genomgång av sommarens äventyr som små och stora upplevt. Badandet är i full gång och sista gänget kusiner kom inte från stranden förrän 22.30 för ett sista kvällsdopp.
 
 
 
 
Vägen t.o.r badstranden är Sommar Extra Allt! Det är dessa stunder man bevarar inför vinterhalvåret och plockar fram...ljuset, blommorna, ljuden...
 
 
 
 
Samling vid långbordet och grillkväll  - kan inte bli mycket bättre än så!
 
 
1 Anna ..tassar in..:

skriven

Briza media...du det lilla gräset är liksom stråprinsessan nr 1..så vackert du har det..ja du det är verkligen sommar när det är som bäst..bad o glada skratt..sena dopp och tidig morgon..oj så härligt. Vi väntar nu på att hela halva släkten ska anlända..vi har släktmästerskap i golf snart med efterföljande fest. En 40 åring o en 30 åring ska dessutom grattas på festen. Vilken tur att sommarhuset är stooort..:)Hmmm jag tar tacksamt emot ett litet högtryck inför den händelsen.

Ha det fint o njut av din resa i Bohuslän..jag ska tänka på dig..själv har jag ett par småresor till på G..kul det med..

Kommentera här: