Avslappnat

 
Tredje semesterveckan är på sluttampen och jag känner mig skönt sommarlat. Antar att det betyder att ledigheten gjort gott. Skönt att känna att tiden finns för att gå ut och pyssla lite i trädgården när andan faller på, ta upp lite überfärsk potatis till dagens lunch, repa med lite örter på vägen och lite blommor att pryda matplatsen med. Det är sånt som gör mig harmonisk.
 
1 Anna:

skriven

Samma här...tre veckor o jag är som en helt annan människa :) hmm..jag vill vara ledig läääänge..två veckor kvar dock. Så än finns tid att bara njuta..

2 Mia:

skriven

Det är just de där små guldkornen som är så viktigt att ta vara på...du har lyckats, Lajsan! :-)

3 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Mmm vilken vacker bild! Härligt med lata sommardagar, ha det gott, kramen

4 Beppe:

skriven

For en hærlig bukett!! Sender du over en til Beppehuset :) Hadde passet perfekt her for å lyse opp det hvite :) Klem

Kommentera här: