1 Anna ..dansar in:

skriven

Men du vilken cocktail..jag blandar och njuter även om länkarna inte är med mig just nu så kan jag känna smaken..

2 Anneli:

skriven

Internet beter sig märkligt just nu...länkarna verkar inte funka, men receptet finns kvar, så kom in och blanda dig en drink i morgon kanske :)

3 Mia:

skriven

Hmmm...det verkar väldigt lovande, är det månne beroendeframkallande????? Måste också kolla i morron... ;-))

4 Mia:

skriven

Mmmmm....Oh my god!! IIIIIIIIIIII wonder if...it takes just a minute...to blend a wonderful cicktail like this!!!! Wow!!!! Den slog till ordentligt, ska jag säga L

5 Anna ..dansar in:

skriven

Oj nu var det toner för miljoner här..så härligt Puppet on a string är ju så galet glad...jag kan knappt sitta still..

6 Ninni:

skriven

Låter väldigt härligt..jag skulle behöva piggas upp, lätt Vårtrött är jag!



Kram kram

Kommentera här: