Lagom...

...till helgen har magsjukeviruset borrat in sig med klorna i vårt hus. I natt 03.15 för att vara tämligen exakt. Sedan följde några intensiva timmar för vår dotter. Det gav sig inte förrän efter 9 idag och resten av dagen har varit eftervård och vätskeersättning. Nu börjar hon få tillbaka färgen på kinderna och lite glitter i ögonen igen.

Tyvärr inser jag vad som troligen komma skall, för jag brukar inte slippa undan dessvärre.
Jag som hade tankar åt det här hållet i kväll...vi får se om "jag hinner"



Vi får också se hur det går i kvällens match mot Frankrike. Det kan bli en riktig rysare om Sverige gör en bragdmatch. Fransoserna är inte att leka med...ja det skulle vara dom där franska bubblorna då....



Men hur som helst, går jag här sjunger stämsång med grabbarna i Beach Boys och fröjdar mig åt att få sjunga dessa fantastiska låtar...och så låter det så himla bra här hemma :)

vårkonserten 9 april - hoppas ni har lust att komma och lyssna!


I can here music

Wouldn't it be nice





1 Anna ..dansar in..:

skriven

Lets o surfin now..everybody..learnni how..hi hi...du Beach Boys..är liksom forever..



Hmmm jag hoppas innerligt att du klarar dig..du j-klar kör vi över Frankrike eller hur :)

2 Anneli:

skriven

klart vi gör det!

3 stina ~maräng~:

skriven

Bubblorna och skaldjuren ser läckra ut! Mår dottern bättre nu?! Skönt i så fall! Hoppas att ni andra klarar er håller tummarna

4 LissenTo:

skriven

Mys på så länge du kan och skönt att höra dottern fått glitter i ögonen igen.



I can hear music, den låten, var lite småkär när den låten snurrade på grammofonen.

5 Mia:

skriven

Åhhh jag hoppas verkligen att du slipper det där otäcka....och kan unna dig det det där goda istället L

6 Smsa Låna:

skriven

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

Kommentera här: