Andra Bullar

I går gjorde vi en trevlig utflykt till SemleCafét på Not Quite i Fengersfors. Har ni vägarna förbi i norra Dalsland, så missa inte detta guldkorn till ställe, stället där Kreativiteten flödar!

Målet för dagen var alltså andra bullar....ja kanske inte just bullar - men fyllningen! Hallon, Havtorn, Choklad...Trevlig idé - och det var det många som tyckte - hemtrevlig atmosfär med blandat porslin och robusta möbler...en fullträff!

1 LissenTo:

skriven

Låter som en supermysig utflykt och roligt med olika sorts semlor.



Må så gott. //Lissen

2 Anna ..tittar in..:

skriven

Men du så gott det ser ut..och vilket härligt koncept..hmmm jag har väl kanske sällan vägarna förbi..men vem vet :)

3 Mia:

skriven

Eftersom jag knappast heller, har vägarna förbi, så får jag titta på din bild och ana både smak och atmosfär...härligt!! L

4 LissenTo:

skriven

Då vill jag se Anneli, ramen.

Kan bli läckert.



Tycker jag som har ännu fler tomma ramar,:-)

Finns med innehåll också, :-) x3



Här skiner solen vårlikt.

Kram // Lissen

5 Ninni:

skriven

Hmm smakade det gott med havtornssemla??



Kram

6 Anne-Lee här......:

skriven

Noterat....vid en viss portion av glömska så kan jag behöva bli påmind!!

Tja....döttrarna gjorde choklad/hallonsemlor härhemma och det var ju kul meeeen jag gillar ju klassikern! Väljer den först so to say.....

Bakelse och kaktokig som man är så ska alltid kondis på orten utforskas.....

7 Anna ..dansar in:

skriven

Ja käkade en vaniljsemla idag..hmmm..ja vad ska man säga..mandelmassa är bättre..men så galet förbjudet liksom..oj så svårt det är att vänja sig vid det..



Men men..det får väl gå :)

Kommentera här: