Tillbakablick




Fick i uppgift att ta fram lite "användbara" sommarbilder idag, så här sitter jag och suktar över att sommaren kom och gick med en himla fart! Nyss var det dagarna innan Midsommar och oändligt låång semester i antågande...och poff så har det gått ett kvartal och så inser man, att efter kommande kvartal har vi passerat Lucia....Hmmm..bra att reflektera på dagarna som gått SAMT leva i nuet, inte helt enkelt men jag antar att det kan översättas med "slöseri på livet" att inte göra det...right?

Jaha...och så tänkte jag ladda upp ett helt Sommarbatteri med foto...men det fungerar inte tyvärr, en annan dag kanske...nu ska jag reflektera mig ner i tvättstugan...









1 Ninni:

skriven

Mmm den här sommaren har gått såå otroligt fort, jag startade semestern dan innan midsommar och jag var ledig i sex(?) veckor..svisch sa det.

Men vi har hunnit massor och njutit massor.



Kramen

2 Anna ..dansar in:

skriven

Ja men du blogg.se är lite off ikväll..men det blir säkert bättre lycka imorgon kanske..

3 Anna A:

skriven

Så sant...så sant! Njutit massor i sommar har vi gjort o förhoppningsvis lagrat lite energi inför de kvartal som komma skall! (Men jag gillar hösten oxå...hög o go luft + färgexplosionen)

4 Mia:

skriven

Mmmm..tvättstugan är ju också en del av livet, kanske inte så charmigt dock... ;-))

5 Anna ..dansar in:

skriven

Kroatien alltså..himmel vad du glassar runt heeeeela tiden..du det låter verkligen härligt att lämna höstrusket för sol o bad..jag önskar dig allt gott..

6 Anna ..dansar in:

skriven

Lajsan kom heeeem för jag längtar efter dig...:)ho ho..där borta i fjärran land..

7 Anna ..dansar in:

skriven

Men himmel heeeela jag ler...där var du ju..åh men jag förstår att du upplever men massa skoj och Carlssons kusiner finns på plats alltså..jo men jag vet...det är sårigt i själen hos detta folk..men kanske kan turismen läka lite av eländet dom upplevt...ha det nu såååå härligt njut dansa o le..:)

8 Anna ..dansar in:

skriven

Ja men här väntar jag på blåa medelhavsbilder..nu borde Lajsan komma hem snart..

9 Anna ..dansar in:

skriven

Aha så pass med lökar a la Kroa..så härligt...

10 hemtrevnadmarie:

skriven

Hej du!

Nä, inte har vi kommit iväg ännu....inte en ledig helg på evigheter...lär väl snart vara för sent, suck...inte har vi haft något mingel i sommar heller...hoppas hösten får nån lucka!

kraam

11 Margaretha:

skriven

Tittar bara till dig lite så här på söndagskvällen....

Kram på dig

Margaretha

12 Anna ..dansar in:

skriven

Kommer in och kramar lite på dig o önskar dig allt gott på din resa..

13 Anna tassar in:

skriven

Jag tänker på dig..undrar vad du gör just nu..glassar o har det bra kan jag tro...

14 Anonym:

skriven

Ja tvättstugan vs sommar bilder och minnen så är ju vinnaren given iallfall för stunden men ha rena kläder är inte illa dte heller ,

Fint foto iallfall.

Kommentera här: