För en vecka sedan



Tidig morgon, allt är stilla. Jag och en av mina systrar tassar ner till frukostbuffén och hämtar söt vattenmelon, packar ner glas och en flaska bubblor och tar med oss 11 släktingar till ner till piren. Dukar upp och gör oss redo innan en annan syster med familj sakta kommer ner till oss andra på stranden...där sjunger vi för full hals i den ljumma morgonbrisen för vår 40-åring. Behöver jag säga att bubblorna smakade extra bra denna morgon!





Blå dagar med överraskningar, sol och bad....tänk att det bara är en vecka sedan...så långt i från men ändå så nära..

1 Anna ..smyger in:

skriven

Noop du behöver inte säga att det smakade mer än bra..oj..kan inte tänka mig nåt bättre sätt att fira födelsedag på..



Mmmm du tänk att sol o bad är så nära..men ändå sååå långt borta den här kalla regniga dag..och nu väntas snö..hua..



Jag sätter mig på din pir här och solar istället..:)

2 Mia:

skriven

Mmmmm, vill också fylla 40;-))Precis där!!!

3 Anne-Lee här......:

skriven

Heej Lajsan....så härligt...vad jag vill resa långt bort nu! Bort och bara ha det som man ska ha det ...bara ljuvligt jämt! Att man inte kan vinna på triss eller nått....suck! Helt underbart ser det ut där Ni satt ute på piren denna morgon! Vilken grej att fara iväg sådär hela familjen....så härligt tajta Ni verkar vara....det är fint!

4 Synnöve:

skriven

Man behöver lite blå dagar ofta tror jag.

Dina blå dagar var härliga om jag ska gå på bilderna.



Visst går tiden fort!

Kramen.

5 Ninni:

skriven

Åhh jag säger bara Åhhhh..ser helt underbart ut.

Annat än här..kallt, isigt, usch:(



Ha en underbar dag.kramen

Kommentera här: