Pingstafton





Vilken helt makalöst underbar dag! Naturens fröjder har förhoppningsvis inte undgått någon denna Pingstlördag...Vi packade bilen och drog iväg till Sommarhuset. En utelunch med svensk färskpotatis och dessert på späda rabarber...Himmelskt...

Gunga sig till ro i en pargunga...



Titta på kossorna som anlände denna dag till orört grönbete - vilken sommarferie!!









Blommor och blader till mor och far och flera timmars njutläge på bästa parkett och så avslutades dagen med grill och Rosé....Nu kommer vi sova gott!













1 Anna ..dansar in:

skriven

Lajsan himmel så underbart..jag vet ju jag har haft det på liknande vis den här blå soligt sköna pingstaftonen..vilka härliga bilder ..du har fångat allt...jag blir helt varm i hjärtat..och kan inte se mig mätt på blommorna kossan och du..hallå vilken gunga..rena amerikanska lyxen..precis en sådan vill jag ha på vår veranda..som ju är så galet stor o lång..mmm nu ska jag drömma om det..natti natti..

2 stina ~maräng~:

skriven

Vilken härlig njutdag!!

3 Synnöve:

skriven

Godmorgon.

Skönt att vila ögonen på dina glada sommriga bilder.

Kor på sommarbete, pargungan, kan nästan känna hur man vaggas till ro i den.

Blommor är alltid vackert att se på. Visst är det förgätmigej på den översta?



Säger ett litet grattis till föräldrarna som firar 49 år som gifta. Det är inte illa i dagens samhälle.



Kramen och ha en skön söndag. Här har vi söndag även i morgon så vi njuter en extra dag.

Synnöve.

4 Ninni:

skriven

Ja vilken pingstafton så ljuvlig på alla de vis.



Vilka läckra försommarbilder...känner dofterna genom skärmen.

Glada kossor kan jag tro som fick komma ut på grönbete!



Ha en goo söndag..kramen

5 Mostra:

skriven

Känns som jag sitter på en gren i lönnen och smygkikar! Himmel så härligt ni har det på Casa del Sol!



Hänryckta kramar från Mostra.

6 Anne-Lee här......:

skriven

Vilken dag igår.....perfekt på alla sätt och vis! Vilka somriga bilder du visar idag....det riktigt knakar nu ute efter allt regn! Till sommarhuset ...hur långt har Ni dit?



Ha en underbar söndag...än har vi lite sol men oj vad det blåser!

Lajsan du måste göra en sådan här grill häll....så simpelt enkelt!



kramis

7 Margaretha:

skriven

Underbart vackra foton Lajsan !!!!Du är en mästarinna med kameran ;o)

Njut nu av allt det vackra och ryck dig hän som bara den...hihi.

Kram på dig

Margaretha

8 soffie:

skriven

underbara bilder,

Hoppas du haft en härlig vecka,

Kram å goo helg

Kommentera här: