påfyllnad och vila



Kunde inte haft en bättre början på min semester! Hotelnätter, dignande frukostar, shopping och framför allt - ett dygn nästan oavbrutet prat och skratt med barndomsvän.

Solig fredag bjöd på fika och vinstund vid Lilla Bommen och sedan ett par timmars tokshopande som inkluderade några verkliga REA fynd - helnöjd! Avkoppling på rummet och väntade in grabbarna som var på Festival.

Lördag mötte jag vänninan på Centralen vid lunchtid. Inte blev det picnic väder som jag hade tänkt...men vad spelade det för roll att regnet under stundom strilade...vi satt under segeldukar och parasoll...och bara pratade, pratade och pratade....jodå, det slank ner en och annan kaffekopp och ett och annat glas. Riktiga Guldstunder!! Grabbarna var helnöjda med sina två dagar på MetalTown - Alla glada och supernöjda med "helgen innan Midsommar"





1 Anna ..dansar in:

skriven

Men så härligt och Haga är ju bara så charmigt..gott fika och trevligt sällskap..vad kan man er begära..ingenting..aha regn men vad gör väl det.. När allt bara känns så här gott..Lilla Bommen är nice..och krokarna där nere..

2 Mia:

skriven

Helt underbart! Kan känna alla dofterna, mmmmmm...

3 Ninni:

skriven

Sååååå mysigt, såna helger lever man på lääänge.



Ha det gott antar att solen skiner på dig, kramen

4 hemtrevnadmarie:

skriven

Å, det låter härligt!!

Och jisses vilka blomlådor...så ser INTE mina penseer ut!!

kram

5 Synnöve:

skriven

Visst kan det vara skönt att bara sitta med en fika kopp och bara ha det gott.

Vackra blommor såg du ju med. Jag älskar penseèr. Speciellt de blå.



Solen skiner, fåglar sjunger. Jag har rensat ogräs.

Nu ska jag äta något tänkte jag.

Kramen Synnöve.

6 soffie:

skriven

mmm va härligt å va fina bilder

7 Margaretha:

skriven

Tittar bara in för att önska dig en lång skönt solig sommar..... Bloggen får semester den också ;o)

Kram på dig du härliga bloggvän

Margaretha

8 hemtrevnadmarie:

skriven

Jodå, nya projektet blir superkul, hoppas folk hittar dit bara!

Men det blev bråda dagar...allt blev bestämt på stört, och idag blev det skyltmålning, stolmålning, hyllmålning... duktvätt ...ja jisses, det får bli som det blir, haha!

kram på dig!

Kommentera här: