Dan före dan före första Semesteredan!!

I morgon bitti har jag frukostbjudning - nya grepp - ingen har ju tid efter jobbet :) Hoppas på en harmonisk start på dagen...jag dukar ute i grönskan, sjöutsikt som fond, fåglekvitter. Dekorerar med ängsblommor och serverar lite mer än vanlig torsdagsfrukost....jag tror det blir en bra start på min sista arbetsdag på ett bra tag....

1 LissenTo:

skriven

Åh vad trevligt det låter, med gemensam frukost.

Håller tummarna för solsken och du får berätta sedan hur det gick. Det blir nog succé...........

2 Anna.. tassar in....:

skriven



Du jag kan inte tänka mig något trevligare sätt...en god frukost är verkligen guld..och du vädret är med dig.. ja iaf lyser solen klart här..så gott..

3 Synnöve:

skriven

Vilken toppen ide. En frukostbjudning i det gröna.

Förstår du ser fram mot semestern alltså... Vem skulle inte det...

Njut av dagen nu.

Kramen Synnöve.

4 Ninni:

skriven

Utmärkt idè!! Hoppas solen lyste på er när ni smaskade god frukost.



Ha det gott..kramen

Kommentera här: