Att bli Moster...

...för 6:e gången...att få snusa på en 3 månaders bäbis...det är ren skär lycka....



1 Anna ..dansar in:

skriven

Mmmm du det är verkligen lycka..finns ingenting som slår det..och låten är som pricken över det lilla livet..mmmmm..så söt..lilla Ebba är..:)

2 Mostra:

skriven

Spelar ingen roll hur stor släkten blir. Ett riktigt under varje gång det blir ett tillskott. Och vilket tillskott sen! Man smälter trots en massa minusgrader utomhus.

Kram/Mostra

3 LissenTo:

skriven

Mmmm babydoft, klara ögon med oskyldig blick.

Jag smälter..............

4 Mia:

skriven

Åååååååå...godaste doften i hela väääärlden!!!

5 Soffie:

skriven

mmmm bebisdoft är verkligen nåt speciellt det:O)

å va söt!!!

6 hemtrevnadmarie:

skriven

Ojojoj, vilken liten goding!!

Såå söt!

7 Mia:

skriven

Kan inte låta bli att titta igen...babyblueeyes...så söööt!!! L

8 marie:

skriven

Åh, så söt!!!! Så mysigt med varma, goa små bebisar som luktar så gott...(oftast..hihihi)



Bungyjump skulle jag ALDRIG i hela mitt liv göra, bara så du vet...du är modig, du!!!

Tack för din omtanke, jag hoppas det går bra idag! Kram

9 Anna ..dansar in:

skriven

Jaaaaaa men du... jag vet...jag heter väl nästa Maria von Trapp snart ha ha..jag kommer dansa och sväva i björkskogen på alpen ..ha ha..jag kommer sjunga do re mi..och typ..bli förälskad i allt jag ser..

10 Maja:

skriven

Inte ett öga är torrt...vår lilla goding. Du tar fina kort söstra mi-kram!

11 Ninni:

skriven

Finns inget som är såå mysigt att lukta på bebisar, Mmmmm!!



Blåsippor..ja snart snart! Kramen

12 Mia:

skriven

Tycker du fortfarande om jamijamijam?? Härliga du... L

Kommentera här: