Allvarligt talat....

Approå gårdagens sista mening i bloggen så...sa jag till mig själv i morse...att du...tänk dig för nu. Det är 10 grader kallt ute, j-t halt, inga gatljus, massor av bilar...ja massor och massor, men en del är det faktiskt.....och du kan bli narig och....Ja ja ja...sa jag...sluta tjata...jag lägger väl igen gluggarna en halvtimme till då...

Så började den dagen och det blev ingen vidare bra dag heller, sammanfattningsvis....så strävar jag efter att fokusera grymt på guldkornen....MEN jag ser framåt ... Nej...jag är inte bitter, men I've had better days...Men det är inte så farligt...relativt sett :) Men ibland är det skönt att klaga lite...kanske jag kan få lite uppmuntran :)

Natti




1 Anna ..dansar in:

skriven

Men lilla du här kommer syster Anna och lägger en varm hand på dig..talar lugnt och metodiskt..hur är det fatt..lilla du..det blir snart bättre ska du se..



Känns det liiiite bättre nu? Klart det gör..



Lajsan jag har gått två rundor idag..den vanliga och så en straffrunda efter smörgåstårtan hos jobbarkompisen här ikväll..:)



Mmmm om bara vinden ville vända liiite...så blir allt så mycket bättre..men din nypa är vansinnigt vacker..

2 Anna ..dansar in:

skriven

Lajsan..du är hos mig när jag är hos dig..himmel ..så är det när man är lite telepatisk..kram på sig lilla härliga människa..jag måste nog ta mailen till hjälp tror jag...

3 WHERE THE SUN GOES DOWN:

skriven

godnatt=)

4 Maja:

skriven

Underbar låt

5 LissenTo:

skriven

Mmmm jag känner till sådana dagar, så jag skickar en bamsekram , så att vindarna vänder, min vän!



Imorgon är en bättre dag! Kram♥♥♥

6 ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.:

skriven

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag. =)

7 Synne:

skriven

En vacker bild som säger allt.

Väntar och längtar.....



Sänder en stor kram från ett kallt naboland. 17 minus...

Kramen Synnöve.

8 Ninni:

skriven

Hihi bidde det ingen promenad??



Kramen

9 britten sa....:

skriven

här är det så kallt nu igen så man förfrysre fötterna när man kommer ut...Jättejättefin bild...

10 hemtrevnadmarie:

skriven

Ja, man kan ju undra hur det blir för barna som ska ut på friluftsdag i môrrn, när det väntas ovär...du har väl inte tänkt dig ut på prommis i môra iallafall!?

Krama kudden du istället!

Ha det!

11 Anna ..dansar in:

skriven

Heeeej lilla sångfågeln..hur är läget?

12 Mostra:

skriven

Den klädnypan ser verkligen ut att vara i väntans tider! Vilken härlig bild!

Du, det var nog väderkänning/-spänning som drabbade dig i ottan.

Snön faller ner, tiddelipom. Allt mer och mer, tiddelipom! Vem sjutton var det som sjöng så? Stämmer gör det i alla fall här och nu. Tack och lov utan storm som det varnats så mycket för.

Kramar från insnöad Mostra.

13 Anna ..dansar in:

skriven

Jaaaa Lajsan smaska du på semlor så går jag och jazzar..:) mmmm så kul med liten bädis..(Lina 2 år)bädisar är så gosiga..

14 Ingmarie:

skriven

...Nytvättade kläder,såplukten,tjärdoften från bryggan,saltvatten,sand i saften,solsveda,skavsår i rumpan efter första cykelturen,första doppet,nyfångad skrubba,turister,fiskmåsar......o en hel det till längtar jag efter!

O i morgon är det ring så spelar vi igen!



Ha det varmt o gött!/Kram Ingmarie

15 Anna ..dansar in:

skriven

Hoppsan här är jag ..vill krama på dig lite och önska dig en härlig fredagkväll..kanske har du just trillat in med alla kassarna..kanske står mannen där med ett glas vin till dig..ljusen brinner och Lajsan du kan ju bara njuta..jepp som du ser har jag allt klart för mig..

16 Anna ..dansar in:

skriven

Aha...liiite fel hade jag alltså..himmel jobbar du på fredagskvällen med..även om det är på Kamprads hus..du är lite härligt ambitiös du..mmmmm kan tro att du är helt slut nu då..på cupen om man så säger..jaaa men sov nu gott..du kan få sovmorgon..8.15..då ses vi igen :)

17 rebecka:

skriven

shit vilka fina bilder du tar !

Kommentera här: