Annons!!!



Eftersom jag vet att det finns många vänner som läser bloggen...så passar jag på att flagga för sommarens 100 - års kalejs. Mannen i mitt liv passerade ju 50 strecket för flera månader sedan och strax är det dax för ytterligare en välkänd profil i byggden....så nu slår detta radarpar till med dubbelkalejs i augusti....Vill du vara med och fira...ja då gäller det att ta reda på vilken helg du bör strecka agendan lördag & söndag....misstänker att natten blir lååååång och minnesvärd :) Hör av dig för ytterligare info!!!
1 LissenTo:

skriven

Blir liksom sugen att titta in där på logen. Sommarkalas natten lång, låter så kul.

Logen kommer att bli full av festglada människor, från hela Sverige. Eller hur Lajsan?

2 Anna.. tassar in..:

skriven

Men vilket härligt sätt att fira.. på en loge..då kan det ju bara bli galet kul..jepp det kommer bli knöka fullt..:) klackarna i taket..lite förstärkningar i själva bjälklaget rekommenderas..



Himmel så inbjudande det ser ut....mmmm jag gillar den bilden Lajsan..

3 Ninni:

skriven

Men va kul..100 årsfest! Ni kommer säkert få jättekul!!



Opaler har vi ärvt efter min mans morbror..han var i Australien, han jobbade med ädelstenar.

Vi har flera stycken..jag har gjort ett halssmycke.



Ha en bra dag.kramen

4 hemtrevnadmarie:

skriven

Ojojoj, låter ju som något jag bör meddela min make:)......hoppas även vi kan ta vår lilla bod i besittning för det försenade bröllopsfikat senare i vår....vill gärna få upp värmen lite först...nu är det allt gråkallt!

Ha det!

5 britten sa....:

skriven

100 års kalas minsann....jo jag tackar...ha en fin helg

6 Anne-Lee här......:

skriven

Oj vad skoj Lajsan....festen alla kommer snacka om i bygden! Uppe på en loge...vilken underbar sommarfest det kommer bli! Lajsan är ju där....

7 Margaretha:

skriven

Himmel....Det kommer att bli årets höjdare !!!!

"Kalajs of the year".....Underbart att ha en loge....mmm...lite avis tror jag banne mej... ;o)

Kram på dig

Margaretha

8 Anna.. tassar in..:

skriven

Åh så du är där..med Ipoden kanske..ja men du namnet på utställningen har Lina hittat på..jag tycker oxå att det var perfekt..ha det gott..o njut..

Kommentera här: