Långkok och andra projekt



Från Fotbollsmorsa till Bio och däremellan långkok, tvättstuga, plocka undan, betala räkningar, sortera papper, baka äppelpaj....plockade in lite blommor för att pimpa upp köksbordet inför ny vecka....och nu ska vi åka på
Bio...."Flickan som lekte med elden"...

En söndag kan vara innehållsrik utan att vara stressig...

Go'kväll!

1 Anna ..dansar in:

skriven

Låter som en perfekt avslutning efter allt du hunnit med den där Alerten hittade visst hem igen..

2 Anne Lee här....:

skriven

Schysst söndag....ja perfekt tycker jag.....

Kul att höra vad du tyckte om filmen....väntar nog till dvd:n kommer i dec.

Ha en fin start på vveckan Lajsan

3 Lissen smyger in !:

skriven

En perfekt mix av det bästa!!!!!!



Mmm man kan bli lite kameraskadad. Hade nästan lust att ta med mej kameran igår kväll. Vill ju umgås också. Men såg lite bilder.... inombords alltså......

4 Mia:

skriven

Helt klart en betydligt bättre söndag än min...bara bilkörning för hela slanten L

5 Anna ..dansar in:

skriven

Lajsan jag har just genomlidit Män som hatar kvinnor..jag måste erkänna att det var ingenting för mig..Anna tål inte sådant..får lite ont i hjärtat typ..



Hmmmm nu vill mannen gå på Flickan..imorgon på bio..jag vet inte om jag törs..så pass larvig är jag..jag gillar mer snällfilmer..hur var Flickan..otäck va?

6 Lena:

skriven

Härligt att mixa sin dag med sånt som måste göras och sådant som man vill göra :)



Kram

7 Ninni:

skriven

Lät som en ypperlig dag...hoppas du har en fin tisdag också..kramen

Kommentera här: