Häpp - 27 dagar kvar...

...och på jobbet är det full rulle. Mer vattenskador upptäcktes i fredags, nu är två väggar rivna igen...Never ending story....Men äntligen fick vi kvitto på vårt luktsinne....det har luktat mögel länge...


Jag drömmer om vatten på ett mer tillfredställande sätt.......med sanslöst söta annanas, mango och bananas, färskt serverat på stranden....under parasoll med en ljummen bris som fladdrar i håret....ett dopp i det stora blå...det är vad jag drömmer om en mörk tisdagkväll i november....



1 Carina:

skriven

Mögellukt eller doften från ett kristallklart hav...går inte att missa var DU vill vara ;)

2 Margaretha:

skriven

Hmmm...vattenskador e inte kul.... PÅ jobbet e jag känd som den bästa mögelhunden...Känner mögel på en tiondels sekund...Joooo det e sant !!!

Dröm om semestern !!!!

Kram på dig

Margaretha

3 Anna ..tassar in:

skriven

Mmmmmm och typmmmmm himmelska drömmar..Lajsan..och snart blir dom verklighet..så härligt.



Brukar du snorkla? Jag hoppas verkligen det..du vet jag är något av en fena på att snorkla..yes I'm a bubble watcher..ha ha alltså när mannen dyker med tuber..snorklar jag ovanför och blir då en bubble watcher..men det gör mig ingenting för jag gillar det...



Snorkelfötter( Osacarssons uttryck typ 4 år) och cyklop Lajsan..glöm inte det :)

4 Margaretha:

skriven

Hehehe...du får gärna ringa.....

Du skulle vart med för några år sedan när hantverkare var på jobbet o grejade... Då sa jag till chefen att där fanns mögel....ingen hade sagt något men när hon kollade med snickarna fattade dom inte vem som talat om det för henne....

Det var svartmögel i väggen...jag känner det genom att andas...det typ inte luktar utan smakar...ja jag vet att det låter knäppt men det funkar faktiskt !!!!

Kram på dig från mögelsniffaren

Margaretha

5 Anne Lee här....:

skriven

Herregud.....byt lokal snarast.....Bor det folk i huset me? Verkar vara urknepigt det där....känns extra skönt att dra...pysa...sticka om 27 days.....Tja ba folks nu drar jag!!!!



Aha Lajsan samlar till min lilla "baby".....Finns lite mer prylar där inne som hon samlat ihop....är som en hamster...i helgen tryckte jag in prylar under snickarbänken...var ju helt tomt där....



Nu få vi ha en bra onsdag...simma lugnt på jobbet...ha ha faaan vad kul jag e.....

6 Anna ..tassar in:

skriven

Marba hon är en fena på mögel ser jag..mmmm hon kan hon..



Så trist att ni har sådana problem..hoppas det löser sig..

Kommentera här: