Strax före...



Ja ha...tiden gick så fort det sista, så igår hade vi fullt sjå att få ljuset att "brinna i kapp". Vi är nere på 20:e alltså måste vi ligga 3 dagar efter...mjaaa...det kändes så idag på jobbet iallafall. Men i strilande regn och tomma gator, kände jag mig nöjd ändå när jag gick mot bilen...jösses vilken fullträff att åka iväg just i detta vädret...



Väskorna är så gott som klara...handbagage ses över med omsorg...stjärnan lyser i fönstret...så det är väl bara att lägga sig och sussa sig i semesterform...kom på idag...att om några dagar kan vi likna oss vid en Bounty...
brun utanpå och efter några pinfärska PinaColadas...ja då är vi hemma...var bara tvungen att köpa med en hem för att fira semesterfeelingen...

over and out...nästa rapport blir från pärödajsssss






1 Ninni:

skriven

Är det i morgon ni åker??



Nu i ganska många dagar har det blåst jättemycket men det kanske det inte gör dit ni ska.

Det är ju blåsiga sidan det här.

Och det är inte jättevarmt heller ligger väl på sisådär 25 grader.



Förra veckan däremot var det otroligt varmt och fuktigt.

Gå in på Yr.no och kolla vetja.

Ha det nu jätteunderbart..kramen

2 Ninni:

skriven

Hmm skrev en kommentar förut..borta?? Du frågade om kostymen också...den kostade väl ungefär 1200 då är det väst med också!



Kram igen

3 Anna tassar in:

skriven

Bountybruna..med så pass gott innehåll...perfekt liknelse..nu måste jag ju bara önska er Allt Gott där borta och jag förstår att ni är helt galet glada idag när ni lyfter..tänk att sitta där på planet med vinglaset och skåla för semestern...



Mmmmmm så makalöst gott..ha det nu bäst och du jag kommer sakna dig lilla Cocos så är det..njut dansa och le..

4 Finns det Bounty med vit choklad....?:

skriven

Lajsan Lajsan förstår pirret men så skall det ju va...allt i sin ordning!!

Psst...Du jag har hoppat ner i ditt handbagage...tror inte de kommer se något i tullen...piper det....ja då får du hitta på något fiffigt!

Tjohoo there she goes!!!!

5 Mia:

skriven

Tjena Bounty, snart i paradiset...här är vi bara i diset...:/

Hioppas verkligen du skickar vykort så vi får se hur du har det och bli riktigt avundsjuka! L

6 Ninni:

skriven

Ja nu har vi bytt plats du&jag...Brr kallt här hemma tycker jag nog.



Hoppas du njuter för fullt..kramen

7 Anna tassar in:

skriven

Tjooohooo Lajsan därborta...va...himmel så makalöst härligt..att du tittar in fast du är på andra sidan..



Jag blir tokglad..och du ha det så bra...massor av kramar till dig...

8 Margaretha:

skriven

Hej lilla du....

När du kommer hem har jag något till dig....eller om du kanske kikar förbi från andre sidan jordklotet... Fy sjutton tänk att du e så långt borta....suck.

Ha det bäst !!!

Margaretha

9 Margaretha:

skriven

Hej lilla du....

När du kommer hem har jag något till dig....eller om du kanske kikar förbi från andre sidan jordklotet... Fy sjutton tänk att du e så långt borta....suck.

Ha det bäst !!!

Margaretha

10 Margaretha:

skriven

Hej lilla du....

När du kommer hem har jag något till dig....eller om du kanske kikar förbi från andre sidan jordklotet... Fy sjutton tänk att du e så långt borta....suck.

Ha det bäst !!!

Margaretha

11 Margaretha:

skriven

Hej lilla du....

När du kommer hem har jag något till dig....eller om du kanske kikar förbi från andre sidan jordklotet... Fy sjutton tänk att du e så långt borta....suck.

Ha det bäst !!!

Margaretha

12 Margaretha:

skriven

Mijaoooo...Lajsan va långt borta du är.....

Om du orkar ta en sväng förbi mig finns en sak till dig....

Kram på dig

Margaretha

13 Carina:

skriven

Oj,oj....nu bränns det :)

I detta trista väder är det toppen att åka till varma stränder

14 Anna ..tassar in:

skriven

Tjooohoooo där på andra halvan ifall du läser detta så ska du veta att jag saknar dig...massor..men jag vet ju att du har det tokbra..

Kommentera här: