Omformaterad hårddisk

Godmorgon!

Efter drygt 10 timmars sömn känns det som skallen är klarare....jag har drömt något kollosalt i natt. Jag tror hårddisken har omformaterat sig, sortera och rensat och det känns som knoppet lättat ett halvkilo....

Mina planer sedan länge, var egentligen att hela helgen skulle var tom i agendan, men ett lappkast gjorde att jag fick köra bilen full av grabbar till 3 timmars träning i distriktslaget....inga problem, men det var inte i hemmahallen precis....vi fick gå upp 06.00 på lördag morgon och köra 1.5 timme för att nå målet - Grundsund...så 3 timmar i bilen blev det och så seriematach på det när vi kom hem - så i går körde vi en 12-timmarsbandy :)

Grundsund...sa mamma...är det inte där dom spelar in Saltön?? Ingen aning, sa jag...vet ni? Gulligt litet samhälle som jag gärna återkommer tilll i sommartid - och nu hittar jag vägen om ni vill ha personlig GPS!

Så nu ska vi packa lilla väskan, inte så mycket som man tar med....lilla adventslådan ska plockas fram ha ha ha...nej den ska inte ner i väskan....men lite jul i stugan vill vi ha när vi kommer hem :)

På tal om överhettad hjärna, så hittade jag den här....skitbra tips!!! ha ha ha ha någon mer än jag som känner igen sig??


1 Anna tassar in:

skriven

Men men du är väl den allra snällaste människan på denna jord..här ska du strax dra till andra sidan jorden men ändå släpper du allt och bara skjutsar grabbarna..himmel det är inte alla mammor som gör det..heder åt dig..



Ja nu måste du packa och komma ihåg det viktigaste Lajsan...jag önskar dig en så makalöst härlig semester..



Jag förstår inte..Ninni är där..Lissen är där..har i bestämt bloggträff i Thailand?



Men jag då? Va'...jag då..jag får gå här i kalla Norden och lysa mig varm :)



Äsch jag skojar ..jag har det så pass bra här nu ska det bli advent och jag njuter av det..men jag kommer tänka på dig..mmm så är det..



Du vilka goa' serier..tokhärliga..

2 Margaretha:

skriven

Hehehe....skrattar gott åt likheten i serien....

Och ja....mycket av Saltön är inspelat i Grundsund.

Ett sånt sketväder jag har idag...det regnar från vänster till höger !!!! Och jag måste ut....hem till föräldrarna...har lovat att klippa dom....

Det skulle vara skönt med en resa som väntade som somliga har ;o)

Kram i ruskvädret

Margaretha

3 Godmorgon:

skriven

Kl. borde vara 10.00 nu men det eländet visar 12.30...suck!!!

Ha ha känner igen sig i serien...spec.korttidsminnet...varning!!!!

Kanske var rogivande för dig att dra iväg med grabbarna...då slapp du fundera över allt du skulle göra innan resan...jag tycker att sådant kan vara bra. Som jag sagt förut...du är färdig med det...kanske bara lite packning kvar....pytte lite. Kan ju shoppa en massa kläder där...kopior och sånt!!! Det är väl på onsdag va.....eller är tisdag



Vilken fantastisk dag vi hade igår...Stockholm e underbart!!!

Ha en fin Söndag Lajsan

4 Mia:

skriven

Jaa du, det blir sällan som man har tänkt... L

5 soffie smyger förbi:

skriven

va bra den där serien är

önskar dej en härlig ny vecka!

kram

6 britten sa:

skriven

ha det allra jättebäst nu

7 Anne Lee som e kvar i Småland....:

skriven

Scrollade ner på din blogg...det är imorgon Ni åker!

No shit Sherlock....tänker Lajsan!

Ha en underbar semester Lajsan....den bästa...

Stora kramen

8 Ninni:

skriven

hihi bra serie!!



Har du packat klart nu??? Vi ska börja packa om en stund..kanske. Men först en whisky på balkongen.



kram på dig och ha en lika underbar semester som vi haft..kram kram

9 Ulrika:

skriven

Ha nu en riktigt skön semester!! Kram ulle

10 hemtrevnadmarie:

skriven

Vi önskar er en fin semester!!!!

Kommentera här: