Pillerburk & blonda slingor

Då så, då var måndagen snart till ända. Gick ju som en dans det! Snabbare än en Jive tycker jag faktiskt!
En bra dag på jobbet, härliga besked, roligheter att se fram emot och glada medarbetare - kan inte ha börjat
bättre!
Har varit hos frissan också och piggat upp mitt sorkfärgade hårtrassel som inte sett en salong sedan november!!!??? Förfallet var totalt....men nu så finns där inte ett spår av det lovikagrålurvet utan bara nyanser av blonda skiftningar...oh la la... ha ha ha....utgångsläget var opitmalt....det kunde bara bli bättre!

Ja ni hör, på hela taget en marvelous dag helt enkelt. Avslutar med bilder på min goa kompis Moa's pillerask. Fiffig idé, om man inte är så där jättesugen på pillret men inte kan motstå frestelsen att öppna locket på denna magiska ask - klart det går lättare! Undrar om det är Moas Mamma som kom på den fiffiga idén.....


1 britten...:

skriven

jo men så är det ju att det går lättare med lite socker att fresta med i botten ....Kram

2 Mia:

skriven

Lyxpiller...passar den till Ipren, tro????

Morning förresten, jag bara svamlar...eller om det var..kacklar...är nog lite trött... L

3 Leonora - The Magic Memories:

skriven

Godmorgon :)

allt väl?

4 Ragnvi:

skriven

Morning! Så underbart bra din dag blev igår! Hoppas dagen idag blir lika bra! Hi, hi...ja ibland korsas pilleraskarna du!

Kramen!

Ragnvi

5 Ninni:

skriven

Morrn vännen kan tänka mig att du är tjusig nu!



Är det locket på pillerburken som är så rött och fint?



Ha en toppendag idag med..kramen

6 Mostra:

skriven

Tjolahopp emellan tvärkasten! Från gråaste grått till rödaste rött!!!! Hur hinner du med i svängarna? En sak är då säker. Långsamt kan ingen i din närhet ha!

Hoppa på!/Mostra

7 Anki N:

skriven

Frissan!! Nu blir jag lite avis. Man kan liksom inte se att jag är en människa längre utan snarare ett troll på rymmen. Tack för att man har långt hår...ler. Nåväl jag tänkter, nästan varje dag, idag ska jag ringa frissan. Tankar som aldrig kommer till handling, Men någon dag så....



Det var en fin pillerbruk!!



Ha en fortsatt trevlig dag.

Anki N

8 Lissen:

skriven

Att bara läsa din måndagsbetraktelse får mej att le en lovikagrå måndag,L! Ser riktigt hur fin du blev Annelajsan. Guldstund, förstår jag!

skulle vilja lämna in fejset (mitt)för en liten vårrenovering! Hmm svårare än håret.

Fyndigt av kompisen med den fina asken, pillret glider nog lätt ner!Najsa bilder med skön berättelse till!!!

Tack raring för dina goa ord!

9 Anonym:

skriven

Lyyyysande, Lajsan! L Dina slingor, alltså... ;-))

10 Anna:

skriven

Himmel inte en salong sedan november..oj..men du då kanske vi hade matchat varandra..ha ha..du vet jag har en hårväxt som få jag..trassel är rena leken jämfört med mitt nötbruna svall..ha ha..men nu är annelajsan så pass fräsch som en sommarmorgon..mmm så pass är det.Ja men då var det ju en riktig Mouitmåndag då..härligt härligt..pillerasken ser ju ljuvlig ut..gör pillerlivetliksom lite roligare...jepp så är det..några djur i sikte idag?



Du här blåser vårvinden in..varm ljummen och otroligt skön.

11 Ulla:

skriven

Imorgon har de lovat varmt och fint väder iaf här i Göteborg. Blir man glad eller blir man glad!

12 marie:

skriven

alltid gött när man varit till frissan.

fin pillerask.....ögongodis.

13 Margaretha:

skriven

Hmmmm...ser ut som Omega3 kapslar ??????

Varför får vi inte se din nya frilla.... Jag blev ju nyfiken....

Kram

Margaretha

Kommentera här: