Mitt i Sverige...



Vilket Bröllop, vilken fest, vilket väder!!!!

Vår coola, snygga, roliga kusin har gift sig och vi fick vara med och uppleva hela underbara helgen!
Tack till hela familjen som gjort dagen till ett underbart minne för oss alla.



65 mil uppåt, mitt i Sverige...träffade vi större delen av släkten och alla andra härliga gäster som fyllde festlokalen...och vilken fest....mat, värdpar, sång och musik - vilka förmågor!!!

Det blev dans bort i vägen på lördagsnatten...elller nej....jag menar söndagsmorgon...En miljon myggbett fick vi på köpet - med det var det sannerligen värt!!

I kväll har vi anlänt hemmet igen, slitna men med ett permanent leende på läpparna...hjälp vad vi har skrattat den här helgen....som en av mina systrar sa nyss...."man känner sig så som hög av allt skrattande"


Nej....nu får man försöka hämta igen lite sömn innan jobbklockan ringer igen!
4 dagars arbetsvecka + 2 hela veckor till = Lajsans semester ...spara lite värme och sol till mig också...please...
1 Anna susar in:

skriven

Men himmel så pass trevligt ni haft..hög av skratt jaaa det kan man verkligen bli..vilket par så vackert det ser jag även om det verkar vara lite dimma..kan tro att det frestade på att fara så pass långt i värmen..men men vad gör man inte för släkten..



Himmel nu måste jag lägga mig och blunda en stund jag med..härligt Lajsan att du är hemma igen med leendet på läpparna..

2 ejmis:

skriven

Det ser ut som om du varit i mina hemtrakter...kan det stämma?

3 Mostra:

skriven

Skulle velat förlänga detta veckoslut. Så himla roligt det var. Och så underbart att ha hela halva tjocka släkten omkring sig. Ni är för härliga.

Men höjdpunkten var förstås själva bröllopet. Att se dottern sprudla av lycka kändes ända in i hjärterötterna.

Kram/Mostra

4 hemtrevnadmarie:

skriven

Ja, det har säkert varit många högar av skratt i er släkt!!:)

Här målas det för fullt , var bara tvunget att kolla ett mail och slinka inom dig en stund...det är så att man önskar det liiite svalare nu .....

ha det!

5 Ninni:

skriven

Va härligt att gå på fest och skratta och skratta...



Va ska du jobba såå länge till din stackare.

Jag jobbar två dagar till...ska bli så skönt med lite ledighet.



Kram på dig

6 Anna susar in:

skriven

Heeeej...jag förstår att du har en del att fixa med efter den här urladdningen med bröllop och den låååånga resan..himmel så söt hon ser ut den där bruden..skulle vilja se mer..men jag vet man ska ju helst ha tillåtelse..noga med det där..semester Lajsan ..jag har det så galet bra .så det är inte sant..har just städat Garden..Ordning & Reda :D

7 ejmis:

skriven

Tyckte väl jag kände igen den utsikten, det är bara 4 mil från där jag bor =)

8 Anne-Lee:

skriven

Hej Anneli

Bröllop vad härligt...mysigt väder mè...Skrattat en massa...det behöver man....Så nu har du fyllt på med energi..

Jag lovar...spar sol till dig tills du går på semester....jag har 3 arbetsdagar kvar....

Kram Ane-Lee

9 Margaretha:

skriven

Hej på dij Lajsan !!!!!

Jasså ...festat såpass....härligt !!!!

Det är så nyttigt att träna skrattmusklerna...blir många pluspoäng där....

Ser helt fabulöst ut....

Jooo jag sparar hela onsdagen till dig....jag står över solen en dag säger min rygg ;o)

Kram på dig arbetsmyra

Margaretha ( slöfock)

10 soffie:

skriven

å va fina bilder å bröllopp så mysigt,

11 Carina:

skriven

....säger som du, hoppas de spar lite av det fina vädret tills det är vår tur att ha semester ;)

Bröllop, romantiskt och så vackert det måste ha varit. Skratt som ekat genom den ljusa sommarnatten.

12 Lissen dansar in !:

skriven

Vad härligt att höra att du har haft det trevligt på bröllopet. Vilken feel good stämmning det verkar ha varit. Måste gjort det lättare att klara av den långa färden hem!

Kommentera här: