FredagsFavoritplejset

Var tillbringar du helst din fredagkväll....kan det vara hemma i soffan?
Värsta bästa stället om du frågar mig....Först en god middag och sen' koser jag mig....ni vet jag är lite halvnorsk,
bor väl för nära gränsen...kommer lite ord då och då...Ha en koseli freda! //Klem Lajsan

1 Vera:

skriven

Vad skönt att du kan börja jobba på måndag :)



Hmm, en perfekt fredagskväll är för mig att gå ut och käka något gott. Bara slappna av tilsammans med pojkvännen och äta mumsig mat och ett gott glas rött :)



Kramar

2 Ragnvi:

skriven

Tjena! Men vad i hela friden är det på bilden?! Garn eller?!

Härliga bilder från Thailand - där är min son just nu..kommer nog hem imorgon!

Ska du börja arbeta fullt ut på måndag? Ta´t lugnt!

Kramen!

Ragnvi

3 Mostra:

skriven

Vilket härligt smultronstrå! Var hittar du allt!

Skönt att komma tillbaka i jobb igen?! Hoppas bara att du kommer att synas bakom pappershögarna. Kom ihåg att mjukstarta, snälla!

Kvällens mys blir en vårshow där äldsta banbarnet medverkar.

Kram/Mostra

4 britten:

skriven

En fredagsklemm till di me...

5 Hemtrevnadmarie:

skriven

Klem på dig!

Gôtt att du är så frisk så du får börja jobba!!

Visst är bästa stället i hemmets lugna vrå...koser mig gärna i sôffhörnet!!!

Ha det!

6 Mia:

skriven

Uuunderbara smultron! L

Den här fredagkv'llen är som en vanlig kväll för mig, ska jobba i morron och på söndag, så det blir bara soffläge! L

7 Anna:

skriven

Mmmmm precis så..kos och nyd..det är bästa stället..soffan alltså..ljusen som brinner och god mat..vinet..mmmm snart drar vi igång.Härlig bild..galet härlig..

8 soffie:

skriven

ikväll ska jag ut å käka å ta mej en öl det har nästan blivit tradition,så skönt att slippa laga mat!

sen blir det på spåret å sen den där filmen med Brad Pitt där han föds som en gubbe å dör som ett barn,

gokväll å vad läcker bilden är!

9 Thalina:

skriven

För det mesta vintertid så blir det tyvärr framför tv men på sommaren bojkottar jag tv då är jag ute utom när jag sover.Kram och ha det fint THALINA

10 Margaretha:

skriven

Ja det är nydelig me helga !!!!!

Koser meg allerede i sofahjörnen...hahaha (stavningen??)

Klem

Margaretha

11 Helena:

skriven

Klem min pige. Eller blev det danska nu, jag bor ju för nära den gränsen :0)

Kram i alla fall.

12 Mia:

skriven

Men Annelie, jag blir ju liksom lite hemmablind...jag får verkligen skärpa mig ibland för att se hur vackert det är... L

13 Margaretha:

skriven

Jeg gleder meg te midda..klocka to i.....

Visst låter det nydeligt????

Hahaha...har du torkat sååå länge...

Skål då...Annelajsan.....

Kram

Margaretha

14 Anna:

skriven

Nu är det gott Annelajsan..mmmm så in i nordens gott..jag är helt övertygad om att du har det lika gott..skål på dig.

15 Margaretha:

skriven

Hahaha...jag visste väl att du skulle älska den lika mycket som jag.....

Klem

Margaretha

16 Anna:

skriven

Jag är helt förälskad..jeg smiler..den är ju helt galet underbar..

17 Carina:

skriven

Ohh, så jag älskar dina smultron.

Sitter nu och koser och tittar på Let`s dance ;)

18 Margaretha:

skriven

Jag är överlycklig......det finns likasinnade !!!!!!

Heheheh .... men du vet .... det går att ladda ner från nätet....

Kramar till er båda.....

Marba

19 Ragnvi:

skriven

Godmorgon TovaLisa!

Nää, mina bilder är fortfarande ute i rymden nånstans...men igår funkade Flexen igen! Men nu märker jag att min blogg inte funkar! SUCK!

Kramen!

Ragnvi

20 Synne.:

skriven

Så nu är du på gång igen...

Så skönt. Det tog längre tid än du trodde det där.

Här har du hunnit med massor av inlägg med.

Eller är det jag som varit för dålig på att besöka dig?

Men så är det ibland.



Så fina bilder du fått in nu. Antar att kameran funkar bra...



Sliter med huvudvärk, frossa och ont i kroppen ännu...

Måste nog tillslut inse att ett besök hos doktorn är ett måste.

Sköt nu om dig och njut helgen.

Kram Synne.

21 Anna:

skriven

Hoppsan hejsan...du det är lördag..det är härligt..det blir säkert en semla idag har du käkat någon än?

22 Ninni:

skriven

Ja att kose sig är inte dumt...vi tillbringade kvällen i soffan.

Lets Dance var ju bara tvunget att se på...ohh Morgan dansade så jag rös!



Ha en underbar dag..kramen

23 Herr E:

skriven

För min del är det soffan helt klart!

24 Herta:

skriven

Hej! Självklart är det soffan som gäller när det är fredag. Härhemma såg vi på Let´s dance och sen lite annat.

Kommentera här: