Down Under

Musikfoto hos Rajson Tema Semesterminnen


Några underbara månader i Australien..........del av en långresa från okt 91 till april -92. Finns hur mycket minnen som helst men jag låter bilderna tala idag....



Här hittar du mer bidrag till Musikfoto hittar du här  Rajson

1 Vera:

skriven

Oh vad härligt med Australien. Snällt att du delar med dig av dina bilder, det är ju jätteroligt. Jag har en utmaning som igger och väntar på dig inne hos mig :)



Ha en fin helg!



Kramar

2 ejmis:

skriven

Australien är mitt önske-resemål...någon gång ska jag dit.

3 Anonym:

skriven

Du den låten får jag lite rysningar av även jag har minnen av den..rysligt härliga minnen..suck ja.. fast jag inte varit Down Under.. det måste varit en upplevelse som man aldrig glömmer..barriärrevet..himmelskt kan jag tro..nästan mer än himmelskt..du man kan ha två flikar uppe med samma blogg..alltså lyssna samtidigt som man kommenterar..det är nice..så har jag kopplat laptopen till stereon..himmel du jag ÄR Down Under nu..och det är underbart..

4 Anna:

skriven

Ops..hoppsan det var bara jag som skrev alldeles nyss..men det kan du väl gissa..:)

5 Cissi:

skriven

Den där låten är ju bara såå bra! Härliga minnen har även jag av den, men jag har inte varit Down Under.



Jodå, jag säljer halsbanden om någon är intresserad.

6 Margaretha:

skriven

Så fint kollage du har gjort....och härlig låt med en massa goa minnen inbakade.....

Har du hämtat dig från gårkvällens stollerier ????

Jag fnissade fortfarande när jag kröp till kojs....hehe

Undrar om man blir vuxen nångång ?????

Eller förresten , det vill jag inte bli....så det så....

Kramar

Margaretha

7 Liz1e:

skriven

det här är en av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna. mina minnen med den går tillbaka till tidigt 80-tal, men det är en låt man aldrig tröttnar på! Härliga bilder!

8 Ragnvi:

skriven

Härliga bilder! Vilken upplevelse! En annan fick ju nöja sig med "På spåret" igår...dom var ju också Down Under igår!

Klart att du ska rösta på Erik! Vi är väl patrioter!

Kramen!

Ragnvi

9 Helena:

skriven

Helt underbara bilder och den låten mmm....

Jag har en jätte bra ljudabläggning till datorn så här skruvades den upp.

Ha det gott.

10 Lena:

skriven

Det finns några ställen jag gärna skulle vilja besöka och Australien är ett sådant ställe. Jag har läst en hel del bäcker som utspelar sig där och när vi var små pratade vi ofta om att ge oss iväg dit fast det blev aldrig så.



Tack för att du visar dina fina bilder från ditt besök i Australien!



Kram!

11 Ninni:

skriven

Mmmmm va härligt..du har en liten utmaning hos mig, kramen

12 Mia:

skriven

Godmorron! Grattis till andra platsen i Körslaget!

Jag har också varit Down Under, men i Melbourne..L

13 Lissen:

skriven

Vilka minnen och vilket härligt äventyr som du kan sitta och "gotta" dej med. Musik gör också att man får "flashbacks" till goa stunder.

Kram

Kommentera här: