Dyngförkyld...

Solen är på väg upp över grantopparna...det blir en ny fin dag.
Hemma idag också. Näsa och ögon rinner...nyser hysteriskt...
Men det är iallafall fredag!!

1 Carina:

skriven

Hej du..så kul att se skykmten av dig på profilen :)

Förkylningstider...usch och fy, sonen sitter här på fjället med det i kroppen också.

Men jag tänker inte få det nu....har massor med nya uppgifter jag ska göra till veckan på jobbet.

Spännande och lite gruvsamt.

2 Vera:

skriven

Usch och fy för förkylning :)



Krya på dig tjejen!



Kram

3 Lissen:

skriven

Som du har sagt förut: Det blir lite lättare om man åtminstone ser solen. Så krya på dej tjejen och satsa på att mysa i helgen istället för sporta!

Kram

4 Anna:

skriven

Ja men ut med eländet bara nys på vet ja..vacker och vit ser jag..du vet vitt är ju ändå det bästa..men ibland är det bra att få blommor så man kan ha något annat än vitt..även om jag suktar efter din solbelysta här..måste ut nu i solen ...krya på dig..see you..

5 Anna:

skriven

Åh men du..visst är han nice..Robbie..man blir lite in Love nästan..mmm jag sitter oxå lite med Musikfoto..mitt blir väl lite udda som vanligt..hela jag är väl lite udda..kan jag tro..ja men drick du the..jag tar hellre vin serru..:D..krya på dig nu..ha det..kramilikram från Anna

6 Anna:

skriven

Ja men du tänk om det är det..himmel så spännande..ja ta du en toddy..det piggar nog upp..

7 Mia:

skriven

Vilken fantastisk bild!! Så himla läcker!!!

Bytt profilbild också??? Tjusigt värre L

8 soffie:

skriven

krya på dej nu å va vacker bild,

9 Pialotta:

skriven

ja du det är det och jag ser en tvilling till min blomma hos dig..

Snart kasar vi runt och nöter mattfransen eller så greppar vi micken o sjunger med i Så ska det låta.. ja du kan preparera dig med Vicktabletter så låter det säkert bra;-)

Ha de fint o snyt försiktigt så du inte får näsblod;-) Trevlig kväll..

Kram/Pialotta

10 Mia:

skriven

Avundsjuk...jag hade gärna sett Robbie live...;-)

11 Helena:

skriven

Krya på dig. Nu ser jag fotot på dig i sidan. Så kul. Ha det så gott.

12 Thalina:

skriven

Hoppas att du kryar på dig snart.Jättefin bild.

Kram Thalina

13 Ragnvi:

skriven

Men jämrans! Vet du inte att jag har ett opärr på magen! Man ska inte luras att skratta då! Sicken dag du hade igår! Tur det löste sig ändå!

Såå vacker bild på blomman o solen!

Kramen!

Ragnvi

14 Ninni:

skriven

Ja men det som börjar på M och slutar på A...då hostar man ju förskräckligt!

Gör ju inte jag??



Kramelikram

15 Lena:

skriven

fy så trist med förkylning! Hoppas du kryar på dig fort och att du kan få njuta av solens strålar.



Kram

16 Ulla:

skriven

Din stackare! Krya nu på dig och kom ihåg att inte göra saker för tidigt efter en sån dunderförkylning.Kroppen måste hinna att återhämta sig.

Kommentera här: