1 Mrs Lee här......:

skriven

Eländes elände igen! Men vilka härliga dagar Ni haft med all sköns god mat ...vin,ost och choklad....underbart gott! Ostkväll har vi missat här..ja det känner jag saknas...får jag ner det...ja det går alltid ner!Men du...du har väl dunderklump stationära datorn nu....kompisen som alltid funkar!?!

Nu blir han glad när han får vara med igen!!!

2 Anna ..dansar in:

skriven

Näeeee vad är detta..himmel så galet trist...skynda dig att fixa till det..

3 Carina:

skriven

:/....nej så hemskt det går knappt leva utan den ju.....eller kanske ;)

Hoppas det ordnar upp sig fort iallafall

4 Pialotta:

skriven

Ett eländes elände.. men du blev säkert klar med disken på ett handvänligt sätt på så vis.. såg nedan din goa mat o dryck;-)

Kommer inom och önskar dig en champangeskål och ett Gott Nytt År.. Vi syns när vi möts kramiz

5 Synne:

skriven

Eländes elände!

Hoppas det löser sig.

God fortsättning önskar jag dig iallafall trots det.

Kram Synnöve.

6 Ninni:

skriven

Näääää va trist..hoppas du snart är tillbaka..kramen

7 Mostra:

skriven

Neeeeej! Kan snart inte leva utan dina roliga bloggar. Hoppas du kan tjyva några sekunder på jobbet! Lovar att inte skvallra!

Kram/Mostra

8 Margaretha:

skriven

Meeen...hemska tanke !!!! Fast jag blir utan min laptop i några dagar också...den skall "blåsas"...

Jag hoppas att dina problem snart skall vara löst....du vet...det blir så trist utan Lajsan...suck..

Kram på dig

Margaretha

9 Anna ..dansar in:

skriven

Just checking..aha..typ nada..mmm ok..får se om jag överlever...

10 Lissen dansar in !:

skriven

Men vännen, har datorn haverarat igen.

Attans också. Vill ju höra hur du har det i din lilla by och kanske lite minnen från Thailand.



Men snart är du väl på banan igen. Kram

11 Ninni:

skriven

Såå tråkigt att du ingen dator har..så tyst härinne.



Men jag önskar dig ett riktigt Gott nytt år..stor kram

12 soffie:

skriven

neeej va trist!!!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentera här: