Najs

...säger två 12 åringar som står i köket och gör microkola och laddar för film och mys i "Rosa rummet". Själv gör jag inte många knop ikväll...det är då heeeeeelt säkert!!! Som det känns nu, kommer det bli en tidig kväll...i soffan...helt utslagen...

Alltså är det inte så tyyyyypiskt. Idag jobbade jag på annan ort....handlade på lunchen för att jag skulle slippa trängsel, irritation och spara tid på eftermiddagen...vad händer????? Spöregn och då menar jag verkligen SPÖREGN när jag ska åka hem, dessutom i tid!! Hur ofta händer det *sarkastiskt ansiktsuttryck*.....JO vindrutetorkarna fungerar inte!!!!!!

Blir jag glad...rycker jag på axlarna och säger: Inga problem, regnvatten är bra för hyn, jag går dom 3.5 milen hem med två knökfulla matkassar, en handväska (full av vaddå???Väger iallafall bly!) Samt en fet mapp med jobbpapper!

Nej, jag kände mig osäker på den promenaden och liftade med kollega.....Så nu står bileländet kvar på torget på annan ort och fattas bara att någon humorstinn sabbotör ger sig hän bilen, som just nu är lättsåld!!! Intresserad - någon? Finns att hämta mot beskrivning och utan fungerande vindrutetorkare och det regnar fortarande som Bautaspö...för upplysnings skull....herregud...känns som översvämningsläge igen...

Nej, nu skiter jag i detta och ställer in gps:en på Soffan!

Trevlig kväll på er...ni som har fungerande bil på hemmaplan............



1 Margaretha:

skriven

Meeeeen !!!!!

Stackars dig...bilelände !!!!

Suck...ett sånt trist slut på en vecka....

Jag såg regnet idag vid tretiden.... pessregn på götebosska...hehehe...

Hoppas att du torkat upp...

Skål på dig

Margaretha

2 Ninni:

skriven

Kära vän vi lämnade in vår bil idag med en ofungerande biltorkare..kostade bara över 2000 spänn..jippi!



Vi åker till Thailand den 31 oktober det lutar åt Hua Hin..eller nåt haha kramiz, när åker ni??

Tänk om vi är där samtidigt!!



Kram på dig

3 Anna susar in..:

skriven

Näääääe men då..himmel som det kan bli på annan ort..hade inte en aning om det..inga vifteremmer näääe men då..så tokigt..hmmm grr o morr..men ingenting kan väl få Lajsan ur funktion inte..hon liftar och klarar sig bra ändå..men men men att ha bilen där på annan ort känns lite scary..jag håller alla mina två tummar..



Lajsan himmel jag känner mig lite galet glad över resan imorgon..det kommer bli vanisinnigt kul...kvinnsen i sig är sådana..tokhärliga..och så är ju hon med..hon med samma namn som du..tänk bara det måste ju borga för succé..ha ha..ja men sov du i soffan så dansar jag på bordet..tills tåget går..:D skål..

4 Anne-Lee här....:

skriven

Jisses 3,5 mil..det är ju hur långt som helst.....skönt att kollegan dök upp så att du slapp den promenaden i spöregn...

När det händer sådana grejor för mig så tänker jag alltid för att peppa mig...fanns väl någon anledning att det blev som det blev.....jag tror lite på ödet jag nämligen.....

Så nu bädd ner dig MYS qvuinna det skall jag göra...skall upp till ungarna...orkester där uppe...gitarr och saxofon hör jag...coolt..

Åh det är fredag ( har varit ledig idag )....det var nice

kramis

5 kollegan ~räddaren i nöden~:

skriven

hmmm...postade just en lååång fyndig kommentar till dig, som gick förlorad i cyberspace tydligen... Hur som helst Pizzaträsket är en rätt så najs plats att tillbringa fredagskvällen i - särskilt när det spöregnar om vartannat!

Ladda för soffläge i helgen!

kram

6 Anna susar in..:

skriven

osså tar vi en lille en..ha ha jag tränar så pass på olika danska uttryck..snart går tåget..måste dra.....see you..

7 britten...:

skriven

Nä men som det kan gå..tur att du fick lift och jag förstår att du känner dig matt....hoppas du sovit ut nu ialla fall..solen skiner....

8 Ninni:

skriven

Jepp har kollat in den sidan om Thailand..då åker ni dit när vi är på väg hem!



Vi åker hem den 25 nov...ha en toppendag, kramen

9 Anna ..dansar in:

skriven

Syvhundrede femoghalvfems ja så pass mycket har jag satt sprätt på idag..gammeldansken var det tilbud på :D

10 Ninni:

skriven

Nu har vi bokat boeendet..jippi!



Kolla bloggen, kramen

11 Ingmarie:

skriven

detta med bilen kommer du att skratta åt ....om några år!

Har du fått igång den?

Allt gott till dig!

12 Anna ..dansar in:

skriven

Aha..men du när är det du åker? Ninni ska ju dit oxå..



Men du skulle väl inte åka förrän efter jul eller?

13 Anna ..dansar in:

skriven

Så pass..en femtioöring ska firas..kan ju knappast tänka mig ett bättre ställe att fira på..ja det ska vara Rom då :) nä jag skojar....Lajsan jag vet att du är så ung så..:D inte ens i närheten av det där femtiostrecket..näää'rå....din lilla flicka..



slutet av nov..mmm ska komma ihåg det..

14 Lissen, ser dubbelt!:

skriven

Mmm förstår att bilden är lättsåld nu. Fy attans vad trist. Men helgen kanse har varit nice och du myst och hämtat igen dej. Läcker fluffig bild

Kram på dej min vän



Ps Kom nyss hem från svampskogen, hittade riktigt bra med kantarelle, mmm lycka.

Kommentera här: