Lördagsladdning!!

....Maken laddar geväret igen. Det blev ingen "After Älg Serious" igår.....älglaget fick inte tillräckligt många byten, så det blev upp med tuppen idag igen. Han var inte så himla nöjd med det..mannen alltså,........han är ingen storjägare och gillar sovmorgon....Men sonen ville med, så nu har dom haft en vacker höstmoron tillsammans....

......Jag laddar för att börja jobba på måndag igen. Mina högar är snyggt och prydligt rensade, sorterad i prioriteringsordning.....laddar för brand new start på monday morning ;)

....nu när jag är själv hemma igen....laddar jag för planering av julklappar! Ja, ni hörde rätt....Jag har redan fått ihop lite idéer och ska ge mig ut på Surfshoping!  Jag ska också ladda för stora Växthusfixet till våren - Det ska bli extreme Gardeninghouse Makeover - Hyllor och andra  tilbehör ska finnas på plats när våren kommer! All inspiration har jag fått av Anna - Tusen Tack Anna - min Gardenmentor!! http://filipendula.blogg.se/

När jag har Shoped until I dropped....så ska jag ladda för miniSpa, klistra in fossingen i skyddsmaterial och duscha, scrub, ansiktsmask, hårinpackning - hela köret.......

Kvällen laddar jag för lite god, lättlagad mat med ett glas vin eller två......Det blev allt lite mys framför TV:n igår också, en liten stund innan hela kvarteten somnade i en hög - härligt..

Slutligen har jag laddat lite höstbilder från igår efter middag, tills i arla morgonstund idag, när hönsmamman var tvunget med upp och kollade så sonen fick på sig ordentligt med kläder.......och vet ni.....sedan gick jag upp till dotter med varm choklad och en ostmacka......sedan kurade vi ihop oss i varm och skön säng och somnade om till.......10.00.....!!....
Snacka om att jag har LADDAT!!!






1 lena:

skriven

Oj,det är fart på dig hehe:)Här har boysen gett sig iväg för att spela biljard.Håller på att tvätta lite, för ska ju ha med en del på måndag när vi åker.Det blir nog att man kommer retas lite mera med grabbarna när kommer hem igen hehe:)

Mini spa låter ju härligt,fina bilder du laddat upp:)Ha det bäst, kram lena.

2 Anna:

skriven

Härligt stämningsfulla bilder. Skönt när folk mår bra på hösten också ...

3 Anna:

skriven

M mmm du är ju så go så jag blir helt varm.....Gardenmentor...inga dåliga titlar man kan svänga sig med..sköna blider...och vilka sköna drömmar du haft...inte konstigt du ville somna om. Så gott med far o son i skogen...julklappar ja...det är dags du...jag brukar vara ute i god tid oxå även om vi nu bara köper sådant som vi absolut vet att barnen vill ha...ha en go lördag...dumin så härliga vän..m mmm riktigt härlig...så är det bara....himmel....vad jag ser bra nu...:) har hämtat brillorna idag..ser hela världen klart o tydligt...

4 Mostra:

skriven

Tänk att man kan bli så energisk och effektiv av en veckas sjukskrivning. Du borde tipsa Försäkringskassan som bara stramar åt och skär ned hela tiden.

Hoppar du fortfarande på kryckor? Kan du ta det lilla lugna (ha ha) när du slipper lös igen?



Nu dröjer det några dagar innan jag kan läsa din blogg igen. Äntrar M/S Romantika (låter lovande) med kurs mot Baltikum i morgon tillsammans med en busslast pigga panschisar. Skriv ofta och mycket!

Kram/Mostra

5 solgudinna:

skriven

Fina höstbilder du har tagit.

Så det är jakttider, hoppas han kommer hem med en stor stek till dig snart.

Trädgården ja, man får ju ångest när man ser Annas vackra bilder. Men just nu har jag inga tankar på trädgården, det får vänta til våren.

Ha en trevlig lördagkväll.

6 Anna:

skriven

7 Anna:

skriven

Kommer hit för att skåla med dig lite..nu är det lördag....och det är såååå gott!!

8 Mia:

skriven

Är det en urladdning du skriver om???? Jag skulle nog varit helt slut ;-))

9 soffie:

skriven

Å så vackra bilder du tagit.

hoppas du får sussa got inatt!

10 Synne:

skriven

Oj vad du var LADDAD idag.

Ser ut som det blir en fullLADDAD dag och kväll för din del.

Njut nu av den dagen är du snäll.

Kramen en snart urLADDAD synne.

11 Anna:

skriven

Good Morning... precis som Mia säger idag It´s a beautiful day...

12 Anna:

skriven

Du...det där var nästan kusligt lika, kommentaren hos Mia alltså..känns som om vi tänker lika..m mmm så är det..

13 lena:

skriven

Jag började tidigt med barnafödandet:)Så nu har jag det ganska bekvämt, reser mycket mera vilket var omöjligt tidigare.

Åker ju i morgon natt till Israel:)

Ska kalasa vidare här.

Ha det fint ,kram lena.

14 Ninni:

skriven

Ska du äntligen få jobba igen...jag skulle behöva lite ledigt som jag flänger!



Julklappar har jag inte ens tänkt på....phu!

Ena sonen fyller sent i november så det är först det!



Finfina bilder har du bjussat på också..kramen

15 lena:

skriven

Vi ska åka med guide i 10 dagar men de tre sista dagarna fritt i Eilat och en fridag i Jerusalem. Tänkte att det var bra med guide när man aldrig varit där tidigare och det är mycket historiska platser att se. Annars är vi mest för att åka helt fritt och planera som man vill. Maken har varit i Thailand och luffat i två veckor mellan öarna och tyckte det var underbart men det är också för några år sen nu. Hur länge var du i Israel? kram lena

16 Maria:

skriven

Hej hej

Vilka fina bilder :-) och vad skönt att du är förberedd inför jobbet på måndag..

Må så gott !

17 soffie:

skriven

ha en goo kommande vecka!

18 Ann-Sofie:

skriven

Oj, vad du har laddat här! Gött att höra att du mår bättre och att du får gå till jobbet igen. =) Ah, din man är jägare? Lyckost! En massa gott älgkött i frysen är aldrig fel! =) Mums! Låter som om du har haft en bra sjukvecka trots allt. Mycket har du hunnit med också! Sköt om dig nu!

19 Anna:

skriven

Oj...20 kg...du det var inte dåligt..stora frysen laddad nu då...good..m mmm kan tro att det är stelt i foten...inte lätt att hoppa runt i trädgården.Hoppas det bara blir bättre nu...ska du jobba imorgon? Kan du ta dig till jobbet...köra bil?

20 Helena:

skriven

Fina bilder! Ja det låter verkligen som om du är redo för en arbetsvecka! Du är verkligen energisk. Hoppas makens jaktlag fick korn på nån älg!

Kommentera här: