Inte mycket till stämning...

....iallafall inte utanför fönstret....regn och rusk, värsta höststormen! Sitter här och uggar lite, men sjalen runt axlarna...lite som en modern liten gumma i fåtöljen. Laptopen värmer skönt i knät.....

...japp först känner jag att det är på sin plats att jag tackar Mia för den här!

Det är alltid lika roligt att få positiv feedback! Mia hör till mina absoluta favvosbloggisar! Som brukligt, ska jag nominera enligt följande regler:
Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Nu är det så, att jag är inte en bloggare som är ute och läser allt för många bloggar, utan håller mig till en handfull. Jag vet att det finns så många roliga, interessanta, inspirerande bloggar, men det tar mycket tid....så därför har det blivit ett urval av praliner som jag besöker regelbundet....svårt att  välja ut någon.....jag öppnar Pandoras Ask och ger er:

Anna  
 
Lena

Lissen

Margareta

Marie

Ninni

sofie

Stina

Synne

...här hittar jag inspiration om hus och hem, trädgård, mat och dryck, scraping, vardagsliv - ja i stort sett allt som intresserar mig! Som ett komplett, glättigt månadsmagasin med utgivningsdag varje dag!! Fantastiskt!

För övrigt är det fredag i morgon, om ni har glömt det i veckoracet....Jag har bjudit hem mina arbetskamrater på Glöggmys. Jag hoppas jag hinner få till myset i morgon innan 18.00....jag har ett tema liksom....men det kan jag ju inte tala om här....ifall någon är uppe och kollar min blogg....jag hoppas dom blir nöjda och att vi får en trevlig kväll tillsammans. Det är viktigt att träffas utanför arbetslokalen ibland. Inte nog med det myset, vi har blivit bjudna till goda vänner på lördagkväll, så den här helgen blir en härlig umgängeshelg - Lycka! Men så klart, jag ska allt jula till det lite mer hemma också....kan det bli nya tapeter i dotters rum innan jul.....följ den spännande fortsättningen i Nygamlans Adventskalender med start Söndag morgon......Jag kallar den för "I Julbockarnas kreativa kaos"...........see you....

Full fart mot Glöggmyset!
1 Anna:

skriven

Men himmel...du är ju för go du..du vet man kan ju aldrig få för många..så är det bara..tack tack tack..I love your blog too...vad härligt med glöggparty...det ska vi oxå ha imorgon..så då kör vi hårt..spetsar o skålar vilt..natti natti.

2 Maria:

skriven

Godnatt och sovgott !

Kram Maria

3 Mia:

skriven

Regn och rusk??? Säger bara: Snö och snö! L

4 Synne:

skriven

Du är min bästa Nygamlan du.

Säger tusen tack för den utmärkelsen du ger mig.

Även om man fått en del så värmer den gott.

Det betyder mycket att veta att det man gör gillas av läsarna.

Det känns nästan som känner varandra efter att ha bloggat en stund nu.

Vad är det för blossa glögg på bilderna?

Ha nu en fin fredag och njut av glöggträffen.

Mys första advent.

Det ska jag.

Kramen Synne.

5 Ninni:

skriven

Nämen här har man ju fått en award..jag bugar och tackar såå mycket, min tredje, jippi!



ha en skön helg..kram kram

6 Anna:

skriven

M mmm jag blir så pass glad när jag ser mitt namn där på listan...två på listan..inte dåligt du..nu är glöggen så het här så det känns som om jag är på väg in i dimman..himmelskt är det.Skål på dig.

7 Anna:

skriven

Tvåa??? Himmel jag är ju etta..kan bero på alfabetet..men det bortser jag ifrån :)

8 Margaretha:

skriven

Nu du... e det dags för hämningslöst "julande"....

Äntligen.....nu behöver jag inte smyga mer utan upp med glitter o tjosan....Härligt !!!!

Ha det bäst

Margaretha

9 Lissen:

skriven

Nämen, vad himmelskt härligt glittrande roligt!

Vad glad jag blir och du vet ju Anneli att det är ömsesidigt det här med inspirationen! Blir alltid glad att komma hit till dej..... oavsett ämne!!!

Kommentera här: