dan före dan....

Nu har vi packat klart! Har varit duktig på att packa lite, tycker vi.....men det kommer naturligtvis visa sig att det var för mycket iallafall.....vädret här hemma idag, känns inte ett dugg svårt att skiljas från....Någon hade sagt till vänninan, att det minnsan regnade även Thailand - måste varit en Krösamaja - men jag tar hellre regn i värme - eller hur! Samla guldkorn!!!



En dag kvar på jobbet - känner mig långt ifrån klar där, men det kommer att ordna sig såklart. Mina powernaps brukar göra susen..............hemma några timmar förhoppningsvis innan avgång, så att vi är på Landvetter i god tid, så vi kan skåla in stundande semestertider innan vi lyfterMMMMMMMM

Om det inte blir något mer bloggande från Sverige, så kanske jag kan semesterblogga lite framöver!!

Vi hörs!!

1 Mostra:

skriven

Skål och superskön semester! Utlös inga jordskalv! Snälla, take it easy! Ser fram emot en och annan semesterblogg att sukta till.

2 Anonym:

skriven

svar: ska försöka *flin* Skål på dig själv och hälsa släkten!

3 ejmis:

skriven

Kul att du tittade in till mig =)
Välkommen åter och trevlig resa!!

4 Ann-Sofie:

skriven

Ha en underbar resa! Var rädda om er och njut av varje sekund! =) Skål!

5 Mia:

skriven

Wow Thailand,,Hoppas ni får de jättegott
Mia

6 Soffie:

skriven

ÅÅÅ avis !
Hoppas din semester blir underbar!Sköt om dej och njut så mycket du bara kan!!

7 Christel:

skriven

Ha nu riktigt skönt. Jag är inte alls avundsjuk, är alltid så här grön... ;0)

Kommentera här: